E prime donne di l'autobus di Eskişehir anu spartutu e so sperienze

E prime donne di l'autobus di Eskisehir anu spartutu e so sperienze
E prime donne di l'autobus di Eskisehir anu spartutu e so sperienze

E donne di l'autobus, chì anu cuminciatu à travaglià in a municipalità metropolitana di Eskişehir in 2020, anu spartutu e so sperienze di guida per e donne chì dumandanu un travagliu è seranu i so culleghi.

I cunduttori di e donne sperimentate, chì anu fattu dichjarazioni per i candidati di e donne chì cumincianu à travaglià in a municipalità metropolitana, anu dichjaratu chì ogni donna pò fà qualsiasi travagliu è hà dettu: "Semu assai felici di travaglià in a municipalità metropolitana di Eskişehir. E donne chì anu da dumandà per novi impieghi ponu applicà cun tranquillità. A ghjente di Eskişehir hè assai rispettuosa versu noi in u trafficu. Avemu sempre ricivutu boni reazzioni da i passageri chì purtemu è da i cunduttori chì ci anu scontru in u trafficu. E persone illuminate di Eskişehir sò felici quandu ci vedenu in u sediu di u cunduttore. Cridemu chì quandu l'oportunità di e donne ùn sò micca tolte, ponu fà ogni travagliu bè. Accogliamu i nostri novi culleghi chì applicàranu per un impiegu è li auguranu successu in stu viaghju. Prima di tuttu, u sindaco di a municipalità metropolitana, chì ci hà furnitu stu impiegu, Prof. Dr. Vulemu ringrazià Yılmaz Büyükerşen è i nostri culleghi per u so sustegnu invariabile ".

Dichjarendu chì attribuinu una grande impurtanza à l'impieghi di e donne, i funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dettu: "I nostri apprendisti anu travagliatu da u ghjornu chì i nostri tram anu cuminciatu à serve. I nostri cunduttori di autobus femini anu ancu cuminciatu à travaglià in a nostra flotta di autobus l'annu passatu. Continueremu à aumentà l'impieghi femminili in a nostra flotta di trasportu. In questu cuntestu, aspettemu i nostri candidati femini chì volenu candidà à u nostru Dipartimentu di Trasporti inseme cù i so documenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*