I prublemi di u sonnu in u Ramadan è a manera di regulà u ritmu di u sonnu

I prublemi di u sonnu in u Ramadan è a manera di regulà u ritmu di u sonnu
I prublemi di u sonnu in u Ramadan è a manera di regulà u ritmu di u sonnu

Vive u mese di Ramadan cù a pandemia di coronavirus questu annu pò purtà à diversi disordini di u sonnu cum'è l'insomnia è u sonnu eccessivu.

Nutendu chì u prublema più cumuna durante u Ramadan hè u cambiamentu di u ritmu di a notte è di u ghjornu, l'esperti ricumandenu d'evità a longa siesta in u dopu meziornu. I sperti ricumandenu di determinà e rutine di l'ora di dorme è di partenza per mantene u ritmu di a notte è di u ghjornu, è per apre e finestri è ottene a luce di u ghjornu quandu vi svegliate in a matina.

Üsküdar University NPİSTANBUL Brain Hospital Neurology Specialist Prof. Dr. Barış Metin hà attiratu l'attenzione à i prublemi di u sonnu chì ponu accade in u mese di Ramadan, chì saranu realizati durante u prucessu di corona, è hà fattu cunsiglii impurtanti per un mudellu di sonnu sanu.

I disordini di u sonnu sò a causa di u sahur

Nutendu chì i disordini di u sonnu ponu accade per via di a coesistenza di u Ramadan è u prucessu di corona, Prof. Dr. Barış Metin hà dettu: "Pudemu scontru diversi disordini di u sonnu durante stu periodu. Questi ponu esse insomnia è dorme eccessivu. U prublema più cumuna chì vedemu hè u cambiamentu di u ritmu di u ghjornu è di a notte è i prublemi chì nascenu per quessa ". usatu e frasi.

L'attacchi di u sonnu ponu purtà à l'inefficienza di l'impiegati

Dichjarà chì i prublemi, cum'è a sonnolenza eccessiva di ghjornu, ponu accade in Ramadan, postu chì u sonnu di notte pò esse interrottu per via di sahur, Prof. Dr. Barış Metin hà dettu: "U mutivu più impurtante di sta situazione hè di svegliarsi di notte per via di sahur è ùn dorme micca abbastanza per quessa. A privazione di u sonnu, soprattuttu in u dopu meziornu, durante u Ramadan hè una situazione familiar per i persone di digiunu. In quelli chì anu da travaglià, sti attacchi di u sonnu pò causà inefficienza. A suppressione eccessiva di u sonnu provoca ancu disordini di l'attenzione è di a memoria, cusì ponu accade errori inespettati è pèrdite di rendiment. In tali casi, si hè cunsigliatu per piglià una siesta corta in a tarda, se pussibule. Queste siesta deve esse fatta versu 12:00-13:00 è ùn deve micca più di una ora ". disse.

A longa siesta di meziornu disturbanu u ritmu di u ghjornu è di a notte

prof. Dr. Barış Metin hà dettu chì dorme per longu ore dopu meziornu durante u Ramadan hè unu di i sbagli cumuni è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Soprattuttu i sonnili fatti dopu à 2-3 ore causanu u ritmu di u ghjornu è di a notte per esse capovolti è causanu insomnia di notte. Quandu u mese di Ramadan hè cumminatu cù a quarantena, a ghjente pò truvà l'uppurtunità di dorme assai in casa. In u risultatu di a disrupzione di u ritmu di u ghjornu è di a notte, ponu ancu vede fatigue eccessiva, prublemi emutivu è psicologicu. Ùn duvemu micca permette à sta situazione di disturbà u nostru ritmu ghjornu è notte. Per mantene u nostru ritmu durante u Ramadan, hè impurtante chì avemu a rutina di dorme è di partenza è chì seguitamu queste rutine. Ùn svegliate prima di a matina è cuntinuà à dorme finu à a tarda hè un sbagliu impurtante chì disturba u nostru ritmu. Dormir sin’à meziornu ci farà più difficiuli di dorme di notte. Quandu ci svegliemu a matina, aprendu e finestri è ottene a luce di u ghjornu, ci sarà più faciule per svegliate da u sonnu.

L'alimenti olii è fritti ùn deve esse cunsumati

Dichjarà chì una altra cundizione chì disturba u mudellu di u sonnu hè a deteriorazione di u sonnu per via di l'attività digestiva in u risultatu di manghjà è di dorme, Prof. Dr. Barış Metin hà dettu: "Per prevene sta situazione, ùn deve esse manghjatu assai di notte prima di andà in lettu è à sahur. Prima di andà à dorme, l'alimenti grassi è fritti ùn deve esse cunsumati. In particulare se e persone cun reflux manghja prima di andà in lettu, u so reflux pò aggrava. U reflux hè una cundizione chì disturba u sonnu ". disse.

Quelli cù malatie croniche attenti !

Esprimendu chì i malati cù e malatie croniche devenu esse attenti à u ritmu di u sonnu è a veglia durante u Ramadan, u Prof. Dr. Barış Metin hà dettu: "E persone chì usanu droghe regularmente duveranu cunsultà u so duttore s'ellu ponu digiunu o micca, è se ponu, à quale ora duveranu piglià a so medicazione. I Pacienti cù pressione sanguigna alta, aterosclerosi, ictus è epilessia i pazienti anu da aduprà medicazione regulare è prestu più attente à i so cicli di sonnu è di veglia. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*