KOSGEB firma un accordu di prestitu di 300 milioni di dollari cù JICA

Kosgeb hà firmatu un accordu di prestitu di milioni di dollari cù Jica
Kosgeb hà firmatu un accordu di prestitu di milioni di dollari cù Jica

KOSGEB hà firmatu un accordu di prestitu cù l'Agenzia di Cooperazione Internaziunale di u Giappone (JICA). U prestitu JICA hè statu furnitu in u quadru di u prughjettu di cofinanziamentu in coordinazione cù u Bancu Mundiale. L'accordu di $ 300 milioni copre i micro è e piccule imprese in l'industria di a fabricazione affettata da e start-up pandemiche è tecnologiche stabilite dopu à 2017. L'accordu furnisce à l'imprese un accessu faciule à i finanzii.

L'APPROCAZIONE WIN-WIN

L'accordu hè statu firmatu da u presidente KOSGEB Hasan Basri Kurt è u presidente di JICA Turkey Nobuhiro Ikuro. Parlendu à a ceremonia, u presidente di KOSGEB, Hasan Basri Kurt, hà dichjaratu ch'elli vulianu aumentà a so cooperazione cù JICA cù una cunniscenza win-win da avà è hà dettu: "A Turchia hà una pusizione geografica impurtante in termini di investimenti. Avemu una ghjovana forza di travagliu. Saremu felici di travaglià cù i nostri amichi giapponesi per valutà li è fà li pruduce un valore aghjuntu ". disse.

IMPORTANTE SOCIALE

U presidente di l'Uffiziu di JICA Turchia, Ikuro, hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu di firmà l'accordu di prestitu è ​​hà dettu: "Sò cuscente di l'impurtanza di stu prughjettu per i micro è picculi imprese chì ghjucanu un rolu chjave in l'ecunumia turca. Pensu chì hè un prughjettu impurtante, soprattuttu in quantu à a prutezzione di l'impieghi di l'impiegati in stu tipu d'affari, vale à dì in u sensu suciale. Spergu è vogliu chì e micro è e piccule imprese cuntribuiscenu cun fiducia à l'ecunumia turca durante è dopu à u periodu corona. disse.

FIRMATA

Dopu à i discorsi, Kurt è Ikuro firmavanu l'accordu chì furnisce un supportu rapidu à i micro è i picculi imprese. U presidente di KOSGEB Kurt hà prisentatu una tazza di caffè à Ikuro in memoria di u ghjornu.

START-UPS BASATE IN TECNOLOGIA

L'accordu copre i micro è picculi imprese in u settore di a fabricazione è e start-up basate nantu à a tecnulugia in i settori di fabricazione, prugrammazione informatica è R&D scientifica stabiliti dopu à 2017. Stu accordu hè di grande impurtanza per e start-up basate in a tecnulugia, chì anu realizatu studii di R&D cù opportunità ecunomiche limitate ancu prima di a pandemia, per superà e difficultà finanziarie chì anu sperimentatu durante u periodu epidemicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*