U Petroliu Turcu hè diventatu a Marca chì Cresce u più Rapidu di u Settore di u Carburante in u 2020

hè diventata a marca chì cresce più rapidamente in u settore di carburanti.
hè diventata a marca chì cresce più rapidamente in u settore di carburanti.

Turkish Petroleum, a marca 100 per centu domestica di l'industria di carburante chì opera sottu Zülfikarlar Holding, hà aumentatu e so vendite di 105 per centu in fuel oil è 110 per centu in autogas, secondu a dati EMRA, cù 9 novi rivenditori è 10 novi punti di autogas aghjuntu à a so stazione. rete l'annu passatu. Dopu avè ottinutu u successu di a marca in più rapida crescita in u settore di i carburanti in 2020 cù a so prestazione, Turkish Petroleum hà firmatu un accordu cù 25 novi rivenditori in u primu trimestre di questu annu è hà intensificatu l'investimenti è a vendita.

"Approfondimentu in tutti i canali è i gruppi di clienti"

Fidan Bayındır Yıldız, Direttore Generale di Petroleum Turcu, hà dichjaratu chì anu u scopu di approfondisce in tutti i canali è in tutti i gruppi di clienti in linea cù u pianu di strategia à longu andà chì anu determinatu. Fidan Bayındır Yıldız, chì hà dichjaratu ch'elli anu determinatu i canali di sviluppu è e pruvince in quale investisce, hà cuntinuatu cusì: "U nostru primu scopu era di prutege e nostre stazioni esistenti, è poi di rinfurzà a nostra rete di distributori ancu più forte aghjustendu di novi. Duranti u prucessu di pandemia difficiule, avemu statu vicinu à i nostri rivenditori esistenti è ùn li permettenu micca esse affettati da difficultà finanziarie. Grazie à l'accessibilità è a prevalenza chì avemu ottinutu cù l'aghjunzione di i nostri novi rivenditori, avemu aumentatu a nostra quota di mercatu in 2020 è hè diventatu a cumpagnia di distribuzione più rapida in vendita di prudutti bianchi ".

"Avemu ottenutu u 70 per centu di a crescita per mezu di u Canale di Dealer"

Enfatizendu chì u successu di u Petroleum Turcu hè u risultatu di u travagliu dedicatu realizatu in parechji canali, Fidan Bayındır Yıldız hà dettu, "70 per centu di e nostre vendite venenu da vendite fatte per i canali di i distributori. Avemu aumentatu a nostra diversità di prudutti è servizii in a nostra reta di distributori sparghje in Turchia. Quist'annu, avemu u scopu di duppià u successu chì avemu ottenutu l'annu passatu, è avemu intensificatu a marcia ", continuò.

Fidan Bayındır Yıldız, Direttore Generale di Turkish Petroleum; "Basatu nantu à a ricerca di i cunsumatori per a fiducia, a qualità, facci sorridenti è un bonu serviziu in stazioni di carburante, avemu cooperatu cù u Mercatu Bizim Toptan per i nostri spazii di u mercatu. In e nostre stazioni, offremu servizii cum'è u cambiamentu di pneumatici è di lubrificanti, check-up è ancu noleggio di vittura. U nostru focusu hè di piglià l'approcciu di vendita un passu più in u settore di u carburante è di trasfurmà ogni stazione in un centru vivente ".

"Femu un grande passu in a trasfurmazioni digitale cù TP Mobil"

Ricordendu chì anu lanciatu TP Mobil, l'applicazione mobile di Turkish Petroleum, à u principiu di u 2020, Yıldız hà dettu; hà dichjaratu chì anu offrittu una applicazione mobile chì faciliterà l'esperienza di i cunsumatori è offre suluzioni secondu e so bisogni. Rimarchendu chì anu iniziatu l'era "Cumprate avà, pagate più tardi" in l'industria di u carburante sfondendu novi terreni cù TP Mobil, Yıldız hà sottolineatu chì offrenu comodità à i clienti attraversu l'applicazione, induve ponu definisce istantaneamente limiti pronti è pagà per u so carburante. compra quandu volenu. Hà aghjustatu chì TP Mobil hè diventatu una billetera mobile induve i soldi ponu esse mandati è ricevuti in ogni mumentu, senza bisognu di un numeru IBAN, cù un numeru di telefunu o codice QR.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*