Hatay Forest Fires diventa un documentariu

L'incendii forestali di Hatay sò diventati un documentariu
L'incendii forestali di Hatay sò diventati un documentariu

L'incendii forestali chì anu fattu in parechji punti in Hatay l'annu passatu eranu u sughjettu di un documentale. U documentariu di u focu Hatay preparatu da a Direzzione Generale di Foresta (OGM) hà descrittu a grande lotta di quasi 58 squadre OGM da 1000 pruvince di Turchia.

L'incendii di u boscu, chì sò stati cuntrullati à a fine di u 5u ghjornu cù un sforzu superumanu, cuminciaru un muvimentu suciale in tutta a Turchia. Dopu à u focu di Hatay, in u quale a pussibilità di sabotage hè stata risuscitata è arresti sò stati fatti com'è u risultatu di l'investigazione, migghiara di saplings sò stati donati per i zoni brusgiati cù l'intensu interessu di u publicu, u settore privatu è i citadini.

Travagliendu per a prutezzione è u sviluppu di l'assi forestali di Turchia, a Direzzione Generale di Foresta (OGM) hà preparatu un documentariu speciale per Hatay, chì era in grande periculu cù l'incendii forestali simultanei in parechji punti in settembre è ottobre di l'annu passatu. In u documentale trasmessu nantu à i cunti suciali di l'istituzione, a lotta di e squadre di l'urganisazione forestale cù u focu à u costu di a so vita è i mumenti di paura di i paisani di u boscu sò stati trasmessi.

"Nisuna perdita di vita hè stata permessa"

In u documentariu, chì sottolinea chì nisuna perdita di vita o danni à i paesi hè permessa durante l'incendii forestali, in quale quasi 58 persone da 1000 pruvince di Turchia, è ancu e squadre OGM in Hatay, si sò battuti, hè enfatizatu chì u I fureste, chì sò in casa di millaie di criaturi è chì sò stati assai danni, sò aduprati per rigenerazione.Hè nutatu chì u travagliu principia subitu. Hè statu ancu dichjaratu in u documentale chì i zoni di u boscu brusgiatu sò guarantiti da a Custituzione è chì i zoni dannighjati devenu esse re-greened.

Più di 1 milione di saplings scontranu a terra

Sicondu i dati OGM, i travaglii di riforestazione sò stati cumpletati nantu à un totale di 4 ettari di terra in Hatay, cumprese a rigenerazione artificiale nantu à 783 ettari, u rejuvenimentu naturali in 640 ettari è l'afforestazione industriale in 580 ettari di l'area dannata di 660 ettari in Hatay. . Finu a ora, 2 milione 880 mila saplings è 1 100 kg di sementi di pinu rossu sò stati riuniti cù a terra. Tutti i travaglii di forestazione sò previsti per esse finiti à a fine di u 400.

"A furesta hè a patria è difenderemu sempre a furesta è a patria"

In u documentale, u direttore generale di a Foresta, Bekir Karacabey, hà dichjaratu chì, mentre combattevanu u focu di Ankara Nallıhan, si sò precipitati versu u focu di Sinop è Çorum, è chì u focu di Hatay s'hè lampatu prima ch'elli puderanu cuntrullà cumplettamente. A furesta hè a patria è difenderemu sempre a furesta è a patria ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*