Ultima Versione Sistema di Segnale in Ankara Metros

L'ultima versione di u sistema di signalazione hè attiva in i metro di Ankara.
L'ultima versione di u sistema di signalazione hè attiva in i metro di Ankara.

A Direzzione Generale EGO Ankara Metro Management hà aghjurnatu u sistema di signalazione per furnisce un serviziu più sicuru, più còmode è più veloce. Aggiornendu u novu sistema di segnalazione da u sistema di software V4 à u sistema di software V6, a Direzzione Generale EGO hà cumpletu cù successu i testi di guida nantu à a linea "M1, M2, M3-OSB / Törekent-Koru Metro". Grazie à l'ultima versione di u sistema di signalazione, a vitezza cummerciale hà aumentatu da 70 chilometri per ora à 80 chilometri per ora.

A Direzzione Generale EGO Ankara Metro Management hà aghjurnatu u so novu sistema di signalazione per furnisce un serviziu di viaghju sicuru, còmode è più veloce.

A Direzzione Generale EGO, chì hà cambiatu da u sistema di u software V4 à u sistema di u software V6, hà finitu cù successu u software in u primu locu fendu test drives in a linea "M1, M2, M3-OSB / Törekent-Koru Metro".

U NOVU SOFTWARE ACCINCIAU À ESSERE USAT

U Diputatu General Manager di l'EGO Emin Güre, u Capu di u Dipartimentu di Sviluppu Corporativu Ayten Gök, u Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistemi Ferroviari Serdar Yeşilyurt è u Manager di Branch Operations Metro di Ankara Yurtalp Erdoğdu anu esaminatu u novu sistema di software chì hè statu cuminciatu à esse usatu in queste linee Ankara Metro Management Control Center.

Cù l'attivazione di u software di prugramma "Trasformazione di u Sistema di Segnale", a guida sicura hè stata assicurata nantu à a linea "M1, M2, M3-OSB/Törekent-Koru Metro", mentre chì a velocità cummerciale hè aumentata da 70 chilometri à 80 chilometri per ora grazie à l'ultima versione di u sistema di signalazione.

PRIORITÀ DI SICUREZZA DI PASSAGGERI

Dicendu chì anu iniziatu i primi test drive in dicembre 2020 è chì anu implementatu u novu sistema di software dopu chì e carenze sò state cumplete, u subdirector generale di l'EGO Emin Güre hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Avemu fattu i nostri test drives quandu ùn ci era micca passageri durante i curfews. L'8 di ferraghju 2021, avemu fattu a transizione à u sistema di software V6. A sicurità di i passageri hè impurtante per noi, assicurendu chì i citadini ponu viaghjà in modu sicuru. In questu sensu, avemu statu assai sensibili. Dopu avemu statu cumplettamente sicuri di sti testi, avemu cambiatu à stu sistema. Cù stu sistema, e linee M1, M2 è M3, chì sò e stazioni OSB Törekent è Koru Metro, anu cambiatu à u novu sistema di software. Stu sistema hè cunnisciutu cum'è a versione superiore. L'aumentu di a velocità significa chì strinceremu ancu più i nostri numeri di viaghju. Fornisce ancu a sicurezza di guida è qualchì risparmiu d'energia ".

Enfatizendu chì a perdita di 5-6 seconde in relazione à u software hè sparita è u numeru di voli aumenterà cusì, Güre hà annunziatu chì lanciaranu u novu software in u Metro M1 Keçiören in circa un mese:

"Quandu guardemu i feedback di i cunduttori di u metro, si vede chì u cunfortu di guida hè aumentatu, un viaghju più còmode hè statu ottenutu, è i malfunzionamenti sò diminuiti. U nostru travagliu nantu à a nostra linea Keçiören M4 cuntinueghja. Avemu pianificatu di cambià a linea M1 à u sistema V4 in un mesi. Avemu vistu chì ùn ci sò micca pause di 6-5 seconde, soprattuttu durante u stop-start. In questu prucessu, i nostri amichi anu fattu un grande sforzu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, ùn avemu micca costu, ùn avemu micca soldi in a nostra sicura. Questu ci hà permessu di cuntribuisce à u risparmiu. Cù tutti questi travaglii, l'ultima versione di u sistema di signalazione serà attivata in e nostre 6 linee di Metro.

I VATMANS sò ancu SATISFATTI DI U SISTEMA

Mülayim Gökmen, chì hà travagliatu cum'è trainee in u metro per 25 anni, hà spressu a so sperienza nantu à u software cù e seguenti parolle:

"U novu sistema di software hè più avanzatu chè u vechju sistema. Fornisce una capacità di muvimentu più veloce in e fermate è partenze in stazioni. Avemu cuminciatu à aduprà un sistema di software chì farà più faciule per i passageri di viaghjà più cunfortu è sicuru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*