Zincirlikuyu hè a nova tappa di u Cif Temizken Güzel Project

Mentre cif hè pulita, a nova tappa di u bellu prughjettu hè Zincirlikuyu
Mentre cif hè pulita, a nova tappa di u bellu prughjettu hè Zincirlikuyu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà parlatu à a riunione introduttiva virtuale tenuta per via di a fine di i travaglii di arrangiamenti realizati à Zincirlikuyu Metrobus Stop. Dicendu: "Vulemu fà chì tutti chì vivenu in questa cità sentenu chì anu u dirittu di avè una parolla in questa amministrazione di a cità", İmamoğlu hà dettu, "Per ellu; Semu pronti à sente, à pruducia inseme è à riesce inseme. L'esempiu più cuncrettu di questu hè a gioia è l'onore di a so vita cù e belle applicazioni chì spartemu oghje. In questu sensu, invitu tutti i Istanbuliti, tutte l'istituzioni è l'urganisazioni distinti di Istanbul à stu prucessu. A nostra sentenza "Istanbul hè a toia" ùn hè micca solu una frase. Ogni individuu chì vive in Istanbul hà una rispunsabilità ", disse. Zincirlikuyu Metrobus Stop, unu di i punti chjave di a linea di trasportu di a cità, hè stata riurganizata in u scopu di a campagna "Cif / Beautiful When Clean" urganizata cù a cooperazione di IMM è Unilever.

U scopu di a campagna "Cif / Beautiful When Clean", urganizata in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) è l'impresa Unilever, hè in espansione. Dopu à l'appiecazione "basura", chì hè stata dispiegata nantu à a riva di u Bosforu è u Cornu d'Oro è hà guadagnatu l'apprezzazione di i citadini, un novu prughjettu hè stata cuminciatu à a stazione di Metrobus Zincirlikuyu, unu di i punti chjave di a linea di trasportu di a cità. U travagliu realizatu sottu u nome di "Cif / Temizken Güzel @ Zincirlikuyu" hà righjuntu u puntu finali.

İMAMOĞLU È YILMAZ RISPONDU À E DOMANDE DI RUTKAY

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà assistitu à a riunione introduttiva in linea per u prugettu. À a riunione introduttiva virtuale tenuta cù a presentazione di a famosa attrice Doğa Rutkay Kamal, İmamoğlu è u Vicepresidente Unilever di a Category Home Care Leyal Eskin Yılmaz hà rispostu à e dumande di Kamal. Enfatizendu chì i benefici di a so cooperazione cù Unilever è a marca Cif per Istanbul sò assai preziosi, İmamoğlu hà dettu: "Istanbul hè una cità chì hà una relazione assai stretta cù u mare. Ma sfurtunatamenti, avemu difetti à mantene i nostri mari puliti. I raccoglitori di basura ghjucanu un rolu impurtante sia in a pulizia di i nostri mari sia in a sensibilizazione ". Ricordendu chì anu u scopu di aumentà u nùmeru di spazii verdi attivi chì u publicu beneficianu, İmamoğlu hà dettu: "In questu rispettu, simu assai felici di portà e nostre Foreste Urbane, Valli di Vita è parechji parchi novi à a cità".

"ZINCIRLIKUYU ERA NECESSARIA PER FARE UN REGULATORE"

Enfatizendu chì l'aspettu di i passaggi pedonali di Eminönü è Karaköy hè cambiatu in u scopu di a cooperazione cù a cumpagnia, İmamoğlu hà dettu: "Spergu chì avemu sempre prutege sta zona cum'è pulita, luminosa è spaziosa cù a cura di u nostru populu". Rimarchendu chì a Stazione Metrobus Zincirlikuyu funziona ancu cum'è un centru impurtante in a linea di trasportu, İmamoğlu hà dettu: "Ci era bisognu di un accordu in questa regione. Perchè a nostra fermata ùn hà micca ricevutu assai sole per via di a so situazione. Era un locu scuru, un pocu deprimente, per cusì dì. Grazie à u travagliu realizatu sottu a nostra guida, hè diventatu avà in un spaziu publicu più spaziosu, còmode è urganizatu. In novu, grazia à i segni direzzione, a cunfusione chì si facia durante i periodi affollati hè stata largamente eliminata.

"A PARTECIPAZIONE DI I NOSTRI CITATINI HÈ MASSIMA VALUE"

Esprimendu u so ringraziu à Unilever è i so impiegati per a so cooperazione è a cuntribuzione à a cità, İmamoğlu hà dettu:

"E cità sò lochi induve quasi 75-80 per centu di a pupulazione di u mondu campa. U spaziu di vita di u 21u seculu, cità. Dunque, parlemu cù l'amministratori lucali chì i guverni lucali duveranu guidà u mondu à un bonu seculu cù un bonu mudellu. A demucrazia lucale hè un cuncettu veramente impurtante. A participazione, a trasparenza è u sensu cumunu, a participazione di i nostri citadini è di i citadini in a prutezzione di l'ambiente sò assai preziosi. Altrimenti, ùn hè micca pussibule per alcuna istituzione per trattà cù questi prublemi solu. Ci sò cità di 15-20 milioni di persone in u mondu. Risolvi issi prublemi è creà una vita urbana sustenibile ùn pò esse u travagliu di un merre o di un gruppu di cullaburatori municipali. Di sicuru, simu l'istituzione chì modererà è domina u prucessu. Ma e cità induve ogni citatinu diventa un individuu rispunsevuli pò esse solu felici. Semu determinati à creà. S'ellu ci hè un elementu in u quale a sucetà genera idee, sparte è ancu rinfurzà u spiritu di sulidarità, per dì cusì, s'è a cità hè minacciata, s'ellu ci hè un elementu chì crea un muru protettivu è apre a strada per a cità. in un certu sensu, avemu da creà un muvimentu di massa in e cità chì riesce à marchjà in cuuperazione quì ".

"TUTTI HAN VOCE IN U GUVERNU CITTA'"

Dicendu: "Vulemu fà chì tutti chì vivenu in questa cità sentenu chì anu u dirittu di avè una parolla in questa amministrazione di a cità", İmamoğlu hà dettu: "Vulemu chì tutti participenu à u prucessu di cuncepimentu di sta cità è maturà u futuru, cusì chì u putere di pruprietà di a sucità cresce. Per ellu; Semu pronti à sente, à pruducia inseme è à riesce inseme. L'esempiu più cuncrettu di questu hè a gioia è l'onore di a so vita cù e belle applicazioni chì spartemu oghje. In questu sensu, invitu tutti i Istanbuliti, tutte l'istituzioni è l'urganisazioni distinti di Istanbul à stu prucessu. A nostra sentenza "Istanbul hè a toia" ùn hè micca solu una frase. Ogni individuu chì vive in Istanbul hà una rispunsabilità. Stu travagliu cù Unilever ci hà fattu sente cusì ".

YILMAZ hà spartutu i dettagli nantu à l'opere

Yılmaz, Vicepresidente Unilever di a Category Home Care, hà ancu presentatu un brevi riassuntu di u so travagliu in cuuperazione cù IMM. Dicendu chì "Zincirlikuyu, chì hè u puntu di scontru di metrobus, metro è parechje linee di autobus chjave, hè ancu u core di una grande rete di trasportu publicu per Istanbul", Yılmaz hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à l'opere:

"Cumu e vitture passanu per a stazione è per i metrobus, avemu vistu ciò chì pudemu fà per a qualità di l'aria in quantu à i passageri chì aspettanu. Avemu fattu chì i muri parevanu puliti è ben curati cù una pittura murale d'aria è autopulizia. Sapete, a stazione di Metrobus Zincirlikuyu hè un pocu scura per via di a so situazione è di a so struttura architettonica. Hè un fattu scientificu chì a luce naturale face chì a ghjente si senti più felice è più energica. Basatu nantu à questu, avemu postu l'illuminazione naturale in tonalità di u ghjornu. Tuttavia, hè abbastanza affollata postu chì hè u puntu di cunnessione di parechje linee di trasportu publicu. Per quessa, avemu preparatu signali direzzione chì facenu più fluidu u trafficu di i pedoni. Pudemu e piante per rinfurzà l'aspettu limpiu di a stazione è per aghjunghje naturali. Avemu u scopu di cuntinuà i nostri sforzi di riciclamentu chì avemu principiatu in a prima fase di u nostru prughjettu mettendu scatuli di trinzioni di rifiuti. Avemu ancu esibizione alcuni di i rifiuti raccolti da Cif Garbage Kapars da u Bosforu in scatuli speciali quì. Avemu ancu creatu l'uppurtunità di rinfurzà u nostru missaghju, a cuscenza è a cuscenza di a contaminazione in u Bosforu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*