Migliaia di sanguisughe sequestrate in l'aeroportu Sabiha Gökçen

Migliaia di bevitori sò stati sequestrati à l'aeroportu di Sabiha Gokcen
Migliaia di bevitori sò stati sequestrati à l'aeroportu di Sabiha Gokcen

Migliaia di sanguisughe chì eranu destinate à esse purtate à l'esteru illegale sò state sequestrate durante i cuntrolli realizati in l'Aeroportu Sabiha Gökçen da e squadre di Enforcement Doganale di u Ministeru di Cummerciu.

Un passageru straneru, chì era cunsideratu risicatu per via di l'analisi di dati da e squadre di l'Assistenza Doganale, hè statu arrestatu in l'Aeroportu Sabiha Gökçen. A valigia per esse caricata in l'aviò chì andava à l'aeroportu di Manas in Kirghizistan hè stata prima radiografiata è dopu aperta è cercata. Una attività inusual hè stata rilevata in i sacchetti di tela in a valigia.

Quandu i sacchetti umidi sò stati aperti, era capitu chì ci era millaie di leeches viventi in l'internu. E sanguisughe chì pesanu circa 6 kilogrammi, chì sò sottumessi à permessu per esse cacciatu fora di u paese senza permessu in cunfurmità cù l'accordu internaziunale intitulatu "Convenzione per u Cummerciu di Spezie in Periculu" (CITES), è per i quali ùn sò micca stati presentati documenti. consegnatu à l'autorità di a Direzzione Pruvinciale di Agriculture è Forestry.

Un'inchiesta hè stata lanciata contr'à i rispunsevuli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*