Partenza di u primu trenu di lussu di Turchia in Cappadocia Express

Partenza u primu trenu di lussu di Turchia Cappadocia Express
Partenza u primu trenu di lussu di Turchia Cappadocia Express

E firmate di u primu prughjettu di Turchia "Luxury Train Tour with Beds", realizatu trà HIS Turkey, sede in Giappone, è Sun Group, chì principiarà cù u Cappadocia Express, sò stati firmati.

U presidente di l'Uffiziu di Investimenti di a Presidenza Ahmet Burak Dağlıoğlu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Sun Group Abdülkerim Murat Atik è u HIS Turkey General Manager H. Emre Özkur anu assistitu à a cerimonia di firma.

U HIS Turkey General Manager Emre Özkur hà dichjaratu chì u prughjettu hè u so prughjettu di sognu è chì l'Uffiziu di Investimenti ghjoca un rolu chjave quì.

Attendendu l'impurtanza di u prugettu in quantu à u turismu, Özkur hà dettu: "In particulare, l'iniziu di a nostra cumpagnia di stu prughjettu in Turchia permetterà più turisti giapponesi à vene in Turchia da avà. Cappadocia Express furnisce u trasportu in trenu. In particulare in u mondu, ci hè una grande dumanda di trasportu in trenu, investimenti serii sò fatti quì.

Inseme cù u viaghju in trenu, includeremu assai più cità in questu trasportu in un quadru assai più largu. U nostru paese hà assai belli posti, u principiu di u prugettu hè Cappadocia, ma più tardi, l'estenderemu à l'Anatolia Orientale-Anatolia Sud-Est, u Mari Neru. U viaghju hà da principià trà Istanbul è Cappadocia in u primu locu, è dopu avemu pianificatu cum'è una linea di ferrovia turistica chì copre u paese. U costu iniziale d'investimentu di u prugettu hè di 40 milioni d'euros, è u nostru scopu hè di ghjunghje à 200 mila turisti annu ".

Nutendu chì l'ospiti chì viaghjanu in trenu sò soprattuttu turisti di più di l'età di ritirata, Özkur hà spiegatu chì anu u scopu di cuntribuisce à circa 5 miliardi d'euros à l'ecunumia turca cù un ingressu turisticu di 1 mila euro per persona in u scopu di u prugettu.

Özkur hà dettu: "U Cappadocia Express deve esse cunsideratu cum'è dui hotel di 5 stelle, ci saranu voli reciproci. Serà operativu à a fine di questu annu ", disse.

Prima licenza di trasportu privatu di passageri

Abdülkerim Murat Atik, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Sun Group, hà dichjaratu chì cum'è u Gruppu, anu iniziatu attività cummerciale in 1993 è chì anu realizatu attività di successu in diversi prughjetti di ferrovia, treni d'alta velocità è sistemi ferroviari urbani in Turchia finu à oghje.

Nutendu chì travaglianu in u settore ferroviariu in Turchia dapoi 25 anni, Atik hà datu l'infurmazioni seguenti: "U 28 dicembre 2020, avemu ottenutu a prima licenza di trasportu privatu di passageri di Turchia per e ferrovie da u Ministeru di i Trasporti. Avemu principiatu e nostre attività in questu campu ottenendu u primu Certificatu d'Autorizazione di Operatore Ferroviariu Privatu in u campu di u trasportu di passageri. Inseme cù a sucietà giapponese HIS Global, avemu principiatu i nostri studii per l'operazione di treni dormitori orientati à u turismu cù un investimentu di 40 milioni d'euros sottu u nome di Cappadocia Express.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*