Cunsiglii per Suhoor è Iftar per un Ramadan sanu

Puff punti di sahur è iftar per un Ramadan sanu
Puff punti di sahur è iftar per un Ramadan sanu

Hè assai impurtante per ùn fastidiu senza sahur durante u Ramadan. Sahur impedisce a rallentazione di u metabolismu è cusì l'aumentu di pisu pò esse impeditu.

Avè sahur impedisce ancu a diminuzione di a massa musculare causata da dui pranzi à u mese. L'applicazione di un prugramma di nutrimentu equilibratu in iftar assicura un Ramadan sanu. Uz. da Memorial Health Group Medstar Antalya Hospital Dipartimentu di Gastroenterologia. Dr. Hilmi Dikici hà datu infurmazioni nantu à l'impurtanza di sahur è iftar in Ramadan.

U furmagliu, i verdi è u fruttu pò esse preferitu per u sahur.

Invece di un pastu pisanti à sahur, un colazione assai forte è equilibratu deve esse fatta. Sè pussibule, ova, iogurt, furmagliu senza grassu deve esse preferitu, è verdi cum'è menta, prezzemolo, basilica è aneto deve esse cunsumati in abbundanza. Quessi aiuteranu durante u prucessu di digiunu mentre rinfrescanu a respirazione è aumentanu u putere di purificazione di u corpu. A più un fruttu deve esse manghjatu in sahur. Iogurt cù albicocca, fragole è prugne aghjuntu hè una bona opzione. Se ùn pudete micca alzà per u suhoor, serà benefiziu di cunsumà 1 vetru di kefir, 2-3 date è 2-3 noci interi prima di andà in lettu.

U fungo cunsumatu in sahur ti mantene pienu

Mentri a fari sahur, prutiìni è mischii di verdura deve esse preferitu, l'opzioni cum'è menemen è omelette deve esse cunsumati. L'alimenti ricchi di proteine ​​​​ti mantenenu sanu più longu cà l'altri. I funghi sò un alimentu ideale per via di a so funzione di sazietà. Pudete ancu include insalati arricchiti cù tuna, pollo è pezzi di carne in u sahur. Nisun pruduttu frittu deve esse cunsumatu. L'alimenti farina, salati è zuccherati ùn deve esse micca inclusi in u menu di sahur; A marmellata, a compota, u meli, a melassa, a salmuera, l'alivi salati è u furmagliu deve esse evitata quantu pussibule. Tutti questi prudutti aumentanu a perdita d'acqua, aumentanu è diminuite u zuccaru in sangue. Porta à più sete durante u ghjornu.

Lasciate u sahur à l'ultima volta

Zuppa di verdura è zuppa di iogurt cù legumi secchi, zuppa di verdura cù lenticchie è zuppa di ceci sò ideali perchè cuntenenu assai fibra. Hè assai adattatu per cunsumà "muesli" in quantu à esse u carbuidratu ghjustu. Pezzi di frutta fresca è iogurtu o latti ponu esse aghjuntu. L'oliu d'aliva, l'oliu di lino o l'oliu di sementi neri pò esse aghjuntu à l'insalate, u iogurtu o u furmagliu postu chì prolonga u periodu di pienezza. In più di l'acqua, un vetru di kefir hè ideale cum'è bevanda. Un tzatziki cù assai pepino, cumin neru è oliu d'aliva pò ancu rimpiazzà una bevanda. Sè pussibule, u sahur deve esse lasciatu à l'ultima volta, è deve esse finitu cù un vetru di cannella è limonu sliced ​​​​linden.

Divide l'iftar a metà

I prudutti, chì sò discrittu cum'è piatti iftar chì arricchisce a tavola, deve esse evitata o mantene assai limitati perchè sò assai calori. U digiunu pò esse rottu cù l'acqua è i dati o l'alivi cù pocu sali. data; Hè assai sanu perchè hè riccu in carbuidrati, proteini, acidi grassi insaturati, minerali è fibra. Tuttavia, ùn deve esse cunsumatu più di uni pochi di pezzi. Iftar deve esse divisu in dui. Dopu avè pigliatu a zuppa è i pasti limitati di iftar preparati cum'è l'annunziate sopra, duvete definitivamente alzà da a tavula è piglià una pausa per 10-15 minuti. Per via, l'acqua hè bevibile.

Stà luntanu da i patatine fritte

Hè troppu impurtante per piglià una pausa dopu à rompe u digiunu per furnisce una sensazione di pienezza è per limità a parte di u pranzu principale. Siccomu ùn ci sarà micca iftars di massa per via di e cundizioni di l'epidemie di covid, i sforzi duveranu esse fatti per acquistà stu abitudine. U pranzu principale dopu a pausa deve esse un platu di verdura cù carne o senza carne. I platti di carne fritta è pura deve esse evitata, cù kebabs grassi, pasticceria è tutti l'alimenti chì cuntenenu farina. Hè da esse tenutu in mente chì u cuntenutu di grassu di l'alimentu manghjatu o urdinatu fora serà altu, cusì pruvucannu l'aumentu di pisu per l'eccessu di calori.

Un second platu principale ùn deve esse preferitu

Hè ricumandemu micca di cunsumà un second platu principale, risu o pasta dopu à u pranzu principale. Ancu s'ellu anu da esse cunsumati, i integrali anu da esse preferitu. U dessert ùn deve esse manghjatu prima di abbandunà a tavula dopu à u pranzu, pò esse cunsumatu in quantità ligera è limitata in forma di dessert di latti 1 ora dopu à u pranzu. Un eserciziu ligeru 1-2 ore dopu à un manghjà serà assai benefiziu per digerirà l'alimentu è furnisce u cuntrollu di pisu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*