5 Per centu di Scontu in Pagamentu per Carta à u Parcheghju İSPARK

Scontu percentuale nantu à u pagamentu di a carta in i parcheghji ispark
Scontu percentuale nantu à u pagamentu di a carta in i parcheghji ispark

İSPARK hà lanciatu una campagna di scontu per i pagamenti fatti da a carta di creditu è ​​Istanbulkart in tutti i so parcheghji in tutta a cità. A campagna, chì furnisce una opportunità di scontu di 5 per centu, serà valida finu à a fine di maghju.

ISPARK, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), serve à circa 150 mila cunduttori ogni ghjornu in i so parcheghji multi-piani, aperti è stradali. ISPARK, chì hà iniziatu una nova campagna, riceverà un scontu di 5 per centu quandu i pruprietarii di i veiculi paganu a tarifa di parcheghju cù a carta di creditu è ​​Istanbulkart. I cunduttori ponu ancu fà questi pagamenti senza cuntattu.

MURAT ÇAKIR: "I TARIFFE DI PARCHEGGIO VENU PAGATE CU CARTE"

Spieghendu chì anu sviluppatu prughjetti per i cunduttori per utilizà sistemi di pagamentu di carta è contactless inseme cù a pandemia, u direttore generale di İSPARK, Murat Çakır, hà dettu: "Avemu aumentatu a tarifa di pagamentu per carta cù e campagne è i studii chì avemu realizatu in l'ultimi dui. anni. I tariffi di parcheghju più di u 25 per centu sò pagati per carta è sta tarifa aumenta ogni ghjornu. Avemu iniziatu una nova campagna per incuragisce i nostri cunduttori offrendu sconti è per riduce u cuntattu di soldi durante u periodu pandemicu ", disse.

A campagna, chì furnisce un scontu di 5% nantu à i pagamenti di carta di creditu è ​​Istanbulkart, serà valida in tutti i parcheggi di İSPARK finu à u 31 di maghju di u 2021.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*