Turchia-Albania Fier Friendship Hospital hè apertu

Turkey Albania Fier Friendship Hospital hè statu messu in serviziu
Turkey Albania Fier Friendship Hospital hè statu messu in serviziu

Turkey-Albania Fier Friendship Hospital, custruitu da Turchia è Albania, hè statu apertu cù una ceremonia. U Ministru di a Salute Fahrettin Koca, u Primu Ministru albanese Edi Rama, u Ministru albanese di Salute è Proteczione Suciali Ogerta Manastirliu anu assistitu à a ceremonia d'inaugurazione à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu via ligame in diretta.

Parlendu à a ceremonia storica, u presidente Erdoğan hà dettu: "Sò piacè di scuntrà cun voi. E relazioni Turchia-Albania si sviluppanu ghjornu per ghjornu. Per più di 30 anni, avemu datu ogni tipu di sustegnu à u sviluppu di l'Albania. Hà formalizatu u nostru partenariatu strategicu pigliendu u ligame d'amicizia è di fratellanza trà i nostri paesi un passu più in là. In Albania, avemu dettu chì l'uspidale deve esse cumpletu in 3 mesi. L'avemu finitu in menu di 3 mesi. 387 persunale di salute in l'uspidale

"Oghje, aghjustemu un novu anellu à l'amicizia radicata è multidimensionale trà Turchia è Albania", disse Erdogan.

"Quelli chì vedenu a Turchia cum'è un competitore facenu un grande sbagliu. In nome di a mo nazione è di mè stessu, vogliu chì a sulidarità trà i nostri paesi sia benefica per tutti i albanesi di u Fier Friendship Hospital. Avemu vistu e sale operatorie, tutte dotate di a tecnulugia più avanzata. Credu chì portarà una grande ricchezza à l'Albania. Purtà e relazioni Turchia-Albania assai più in là.

"Serà un esempiu per i Balcani"

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca hà ancu utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Turchia-Albania Fier Friendship Hospital hà da operare cù successu u prucessu di trasferimentu di u sistema di salute chì hè statu implementatu in u nostru paese da 2002 à l'Albania. Credu chì l'Hospital di l'Amicizia Fier Turchia-Albania darà un esempiu per i Balcani cù i so apparecchi medichi muderni è servizii di salute.

Puderemu mette in pratica a cunniscenza è a sperienza chì avemu acquistatu in u nostru paese in u nostru spitali cù i cuntributi di i nostri fratelli albanesi. Spergu chì u nostru hospitalu ùn solu truvà guariscenza per i so pazienti, ma ancu rinfurzà a cooperazione esistente trà i nostri paesi. I mo migliori saluti. Ti vogliu bè. "

Circa Turchia-Albania Fier Friendship Hospital

L'uspidale, chì hà cuminciatu à esse custruitu dopu chì u presidente Erdogan hà datu l'ordine di custruisce un ospedale di 150 letti in Albania durante a visita di u Primu Ministru albanese Edi Rama in Turchia, hè statu finitu in un tempu più cortu ch'è previstu. L'uspidale, chì hè stata cumpletata è messa in serviziu in 68 ghjorni, hà 6 sale operatorie, è ancu 20 unità di cure intensive, 150 letti di serviziu, biochimica, laboratoriu di microbiologia, MR, tomografia, apparatus radiologicu mobile, colonoscopia, endoscopia, laparoscopia è angiografia.

Quandu l'uspidale serve à piena capacità, un totale di 56 persunale di salute, 331 di quale sò turchi è 387 albanesi, sò previsti per travaglià.

In questu cuntestu, Turchia furnisce servizii di cunsulenza à l'Albania attraversu u persunale di salute è u Ministeru di a Salute durante u periodu di transizione di l'Hospital Regionale Fier.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*