U Ministeru di a Salute hà fattu suggerimenti per una dieta sana durante u Ramadan

U ministeru di a salute hà fattu cunsiglii per una dieta sana in Ramadan
U ministeru di a salute hà fattu cunsiglii per una dieta sana in Ramadan

Cù l'avvicinamentu di u Ramadan, u Ministeru di a Salute hà fattu cunsiglii per una dieta sana. U Ministeru hà attiratu l'attenzione à una nutrizione adatta è equilibrata durante u Ramadan, tenendu in contu e misure covid-19.

Cù l'avvicinamentu di u Ramadan, u Ministeru di a Salute hà fattu cunsiglii per una dieta sana. In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Salute, sò state e seguenti dichjarazioni: "I nostri citadini duveranu agisce in cunfurmità cù e misure pigliate per prevene a diffusione di a pandemia per via di u focu di Covid 19. I cunsiglii di nutrimentu deve esse cunsideratu in u Ramadan, i tavulini d'iftar affollati ùn deve esse stabilitu, è a massima attenzione deve esse pagata à e regule di distanza suciale.

I nostri citadini in digiunu devenu attentu à una nutrizione adatta è equilibrata durante u Ramadan.

U pastu Sahur ùn deve esse saltatu. In u sahur, pò esse preparatu un colazione ligera cumpostu di alimenti cum'è latte, iogurt, furmagliu, ova, pani integrali, o un pranzu cumpostu di zuppa, platti d'oliu d'oliu, iogurt è insalata pò esse preferitu. Quelli chì anu prublemi di fami eccessivu durante u ghjornu duveranu cunsumà l'alimenti cum'è fagioli secchi, ciciri, lenticchie, bulgur pilaf, chì ritardanu a fame allargendu u tempu di sviutata di u stomacu; Saria appruvatu per evità pasti è pasticci eccessivamente grassi, salati è pesanti.

Siccomu u zuccheru di sangue hè assai bassu in iftar, ci hè un desideriu di cunsumà una grande quantità di manciari in pocu tempu. Unu di i più grande sbaglii fatti hè di cunsumà grandi quantità di manciari troppu rapidamente. Quandu si manghja troppu veloce, pò esse un risicu per a salute è pò apre a strada per l'aumentu di pisu in i ghjorni à vene.

Attenzione deve esse pagatu à u cunsumu fluidu. S'ellu ùn hè micca pigliatu abbastanza fluidu, i prublemi di salute, cum'è svenimenti, nausea è vertigini ponu accade per via di a perdita di l'acqua è di minerali. Almenu 2 litri d'acqua deve esse beie trà l'iftar è u sahur, è e bevande cum'è l'ayran, i succhi di frutta è verdura fresca, è a soda chjara deve esse cunsumati per risponde à i bisogni fluidi.

Lentamente digerisce l'alimenti di proteine ​​​​è fibre chì ùn aumentanu micca di colpu u zuccheru di sangue in iftar è sahur, furnisce una sensazione di pienezza per un bellu pezzu, prudutti di granu integrale, legumi secchi, latticini, ova, meli, ligumi freschi è frutti, senza zuccaru. cumposta o compota, datti, noci, avellana o amanduli senza tostu deve esse preferitu. I prudutti raffinati, pasticceria, cum'è pasticceria, pasticceria è biscotti fatti di farina bianca, è cibi zuccarati deve esse evitati.

Iftar deve principià cù l'articuli di colazione cum'è u furmagliu, i pumati, l'alivi o pasti ligeri cum'è a zuppa. Invece di grandi porzioni in una volta, i picculi porzioni deve esse preferitu à intervalli dopu l'iftar. Manghjendu prudutti d'animali crudi o pocu cotti deve esse evitata è cibi bè cotti deve esse pigliatu. Se u dessert deve esse manghjatu dopu à l'iftar; Dessert latte o frutta, compotes è compotes deve esse preferitu.

In u digiunu, hè impurtante di cunsumà ligumi ricchi di vitamini antioxidanti cum'è vitamini A è C, chì rinfurzanu u vostru sistema immune, è ancu frutti cum'è aranci, mandarini è pomi, chì sò abbundanti in i mesi d'invernu. Vitamini E è D ghjucanu ancu un rolu impurtante in u rinfurzà l'immunità. A vitamina D hè una vitamina prodotta da a pelle cù a luce di u sole è ùn si trova micca in parechji alimenti. A vitamina D pò esse pigliata cum'è supplementu nutrizionale, soprattuttu in l'invernu quandu ùn hè micca pussibule di prufittà di u sole.

Ligumi, legumi, sementi d'oliu, frutti è prudutti probiotici cum'è kefir, iogurt, ayran, boza, tarhana, zucca di rapa, pickles sò l'alimenti chì deve esse cunsumati per rinfurzà u sistema immune. I malati di pressione di u sangue duveranu attente à u cunsumu di cibi assai salati, cum'è u sucu di rapa è i pickles.

U tabacco è i prudutti di u tabacco ùn deve esse usatu, è i denti deve esse spazzolati durante l'iftar è u sahur.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*