U Novu Obiettivu di Carriera di a Ghjuventù hè di esse un ghjucatore di eSports... Chì ghjè l'eSports? Cumu diventà un ghjucatore di eSports?

U novu scopu di carriera di i ghjovani hè di esse un ghjucatore di eSports
U novu scopu di carriera di i ghjovani hè di esse un ghjucatore di eSports

U mondu Esports, chì hà pigliatu un postu in a nostra vita in l'ultimi anni, cuntinueghja à cresce rapidamente. I ghjovani sò avà vultendu à l'esport da i sporti classici è pianificanu a so carriera per esse ghjucatori di esports.

U novu LG UItraGear Monitors di LG Electronics (LG) sò trà e prime scelte di i ghjovani chì volenu diventà attori Esports. Fattori cum'è a grafica in rapida crescita di l'Esports è u fattu chì i ghjucatori di l'Esports cumincianu à guadagnà quant'è l'atleti tradiziunali facenu chì i ghjovani sognu di diventà ghjucatori di esports.

Cosa hè eSports? Cumu uttene una Licenza di eSports? Cumu diventà un ghjucatore di eSports?

Kyle 'Bugha' Giersdorf, chì hè diventatu campione di Fortnite in 2019 à l'età di 16 anni, hà guadagnatu $ 3 milioni. U campionu di u torneu di tennis Open di Wimbledon di u stessu annu, Novak Djokovic di 32 anni, hà guadagnatu circa 2 milioni 350 mila lire, è a quistione di quale vince più vinni in mente. In modu, 3 milioni di dollari è 2 milioni 350 mila libbra sò quasi uguali à l'altru cù u scambiu di quellu ghjornu.

U fattu chì Giersdorf, chì hà 16 anni è cunnisciutu solu da a cumunità Esports in u mondu, riceve quant'è ingressu di torneu cum'è u famosu Novak Djokovic à questa età ghjovana mostra chì l'Esports serà un mercatu in crescita è in sviluppu. In fatti, i ghjovani trà l'età di 12-20 anu digià vistu u distaccu in questu campu è anu digià cuminciatu à custruisce a so carriera per esse un ghjucatore di Esports.

I ghjucatori di Esports più pagati secondu e figure pre-pandemie

Johann "N0tail" Sundstein

Johann di Danimarca hà guadagnatu esattamente $ 109 da 104 tornei (5 Dota è 6,890.591 Heroes of Newerth). Inoltre, Johann avia solu 26 anni quandu hà fattu tuttu questu.

L'attrice più ricca: Sasha "Scarlett" Hostyn

Sasha canadese, chì hà fattu 2019 anni in 26, hà u titulu di esse l'attrice più ricca. Hè abbastanza riccu, ancu s'ellu ùn hè micca riccu cum'è Johann: i so guadagni totalinu $ 357.238.

U più riccu Esports Under-18: Kyle "Bugha" Giersdorf

Hè difficiuli di crede, ma i guadagni di Kyle di 16 anni da a cuppa mundiale Fortnite sò $ 3 milioni.

U turcu più pagatu: XANTARES

Hè veramente difficiule di ghjunghje à i figuri per Turchia. Sicondu i dati publicati nantu à u situ "E-Sports Earning" in 2018, u ghjucatore turcu cù u più altu guadagnu hè Can Dörtkardeş, chì hà participatu à i ghjochi sottu u nome XANTARES. Playing Counter Strike-Global Offensive, u redditu tutale di Can Dörtkardeş, publicatu in u stessu situ, hè pocu più di $ 177.

Scelta di campioni LG 27GN950-B

Di sicuru, per esse un bon attore Esports, hè necessariu avè l'equipaggiu di più alta qualità. I monitors LG 27GN950-B, l'scelta di i ghjucatori di eSports, sò diventati ancu i preferiti di i ghjucatori di eSports cù a so tecnulugia unica, a risoluzione 4K UHD, u 3 per centu di a gamma di culori DCI-P98 è a cobertura di culore di 10 Bit, è essendu u primu 4K in u mondu. Monitor di ghjocu IPS 1 ms (GtG).

U LG ULTraGear 27GN950-B hà ancu una cumpatibilità G-SYNC® certificata da NVIDIA. Grazie à a cumpatibilità G-Sync® testata da NVIDIA è verificata ufficialmente, u monitor furnisce ancu una sperienza di ghjocu più liscia è più veloce per i ghjucatori di Esports, prevenendu a rottura di u screnu è minimizendu u stuttering.

In l'esports, u sente hè impurtante quant'è vede.

In più di analizà i so avversari videnduli durante a lotta, i ghjucatori di l'esport puderanu ancu avè bisognu di guadagnà un vantaghju sentendu i so avversari secondu u ghjocu chì ghjucanu o a piattaforma esports. LG ULTraGear 27GN950-B cù u modu di sincronia audio lampeghja secondu i soni dinamichi in u ghjocu, chì permette à l'Esportsman di stà in u ghjocu constantemente è guadagnà un vantaghju annantu à i so avversari. Inoltre, u monitor, cù a so funzione Sphere Lighting 2.0, riduce a fatigue di l'ochji è attira u ghjucatore di l'esport in a prufundità di u ghjocu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*