U Pneumaticu u più Duru di Pirellin Fa A Sua Prima Volta In Pista à u Gran Premiu F1 Portoghese

U pneumaticu più duru di Pirelli scende in pista per a prima volta à u Grand Prix di Portugallu
U pneumaticu più duru di Pirelli scende in pista per a prima volta à u Grand Prix di Portugallu

Dopu duie gare in u mità di a serie induve i stessi pneumatici (C2, C3 è C4) sò stati cunsigliati, i pneumatici più duru per u Portugallu eranu P Zero White duru cù compostu C1, P Zero Yellow medium cù compost C2 è P Zero Red soft cù C3 cumpostu. E caratteristiche di a pista eranu decisive in a selezzione di i pneumatici cunsigliati in 2020 cù e stesse opzioni. U circuitu di Portimao hè tornatu nantu à u calendariu di corsa pocu dopu ch'ellu hè statu inclusu per a prima volta in u prugramma di Formula 1 l'ottobre scorsu.

I pneumatici attribuiti per u Portugallu (è a Turchia) l'annu passatu sò stati ridotti da un set di pneumatici duri mentre aghjunghjenu un set di pneumatici morbidi. Quist'annu, u Portugallu torna à u standard di staghjoni; ottu setti di pneumatici morbidi, trè medii è dui duri sò attribuiti.

Pò esse abbastanza caldu in l'Algarve à questa ora di l'annu. In particulare in a zona luntanu da u mare induve si trova a pista, a temperatura pò esse attesa di più di 20 gradi. L'annu passatu, a corsa hè stata fatta in cundizioni fresche è in occasione di piova ligera.

Funzioni di a pista

Ancu Portimao hà apertu relativamente pocu tempu, cum'è in u 2008, s'assumiglia à un circuitu classicu. U layout di a pista, chì hà assai pendenze cambianti, hè ancu implacable. U fattu chì a pista hè abbastanza larga permette diverse formazioni pussibuli è aiuta ancu in transizioni.

A pista, chì include una longa dritta è diverse tippi di curve, teste tutte e capacità di a vittura. Mentre impone esigenze laterali è longitudinali à i pneumatici, esige ancu un frenu intensivu. A pista, chì hà ospitatu a prima corsa di Formula 1 l'annu passatu, hè stata aduprata per teste in l'anni precedenti.

Unu di i curretti più duru, a curva di Portimao, hè simile à l'Acque Minerali da u Grand Prix d'Imola. Inseme cù sti dui turni di u centru diritta, assai di i cantoni in u circuitu di Portimao sò cechi, chì aghjunghjenu a difficultà.

U tarritoriu, novu à a corsa di l'annu passatu, surpresu da a so presa assai bassa. Quandu l'asfaltu matura questu annu, a tenuta di strada pò esse aumentata.

In a corsa di u 2020, induve a so strategia one-stop è medium-hard hà vintu, Lewis Hamilton hà battutu u record vincendu 92 campionati di a so carriera. L'usura è a degradazione di i pneumatici era abbastanza bassa chì Esteban Ocon hà pussutu compie 53 giri nantu à u pneumaticu mediu.

Mario Isola - Direttore di F1 è Auto Racing

"A gestione di i pneumatici è assicurassi chì i composti più duri ponu esse aduprati in i campi di travagliu era unu di i temi chjave di a corsa di Portimao l'annu passatu per una certa ragione. Ma e diverse cundizioni climatichi di questu annu è possibbilmente cambià a superficia di a pista pò esse una sfida completamente diversa. A nova struttura di pneumatici hà fattu bè in e prime duie gare di 2021. Avà a pasta più dura di a serie hè nantu à a pista per a prima volta. Queste l'opzioni sò stati scelti per risponde à e richieste uniche di i pneumatici da a pista, chì sò aumentati da u clima più cálido. In a corsa di l'annu passatu, tutti i trè pasti sò stati utilizati cù diverse strategie. U tempu era frescu è ventu, cù una piova ligera occasionale; e cundizioni di a pista anu variatu ancu in u weekend. U novu terrenu era u fattore principale chì affettava a bassa aderenza, mentre chì u riscaldamentu è u granu eranu i dui fattori decisivi in ​​quantu à u rendiment di i pneumatici ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*