Körfez Transportation Aumenta u Tipu di Produttu chì Porta cù u so Novu Investimentu in Carru

U trasportu di Korfez arricchisce a gamma di trasportu di prudutti cù u so novu investimentu in vagone
U trasportu di Korfez arricchisce a gamma di trasportu di prudutti cù u so novu investimentu in vagone

A filiale di Tüpraş, Körfez Transportation AŞ, hà pigliatu un'offensiva in u trasportu di altri prudutti è in u trasportu di carburante.

Korfez Transportation AŞ, una filiale di Tüpraş operante in u campu di u trasportu ferroviariu, hà diversificatu e so attività di trasportu investendu per a prima volta in un tippu di vagone altru da u vagone cisterna. U scopu di fà un prugressu rapidu in u novu tipu di trasportu inseme cù u trasportu di carburante cù u so investimentu di vagone 35 RGNS, Körfez Transportation, in più di u trasportu di merchenzie periculosa sicura; Tüpraş arricchisce a so gamma di prudutti purtendu novi carichi cum'è pezzi di ricambio trà raffinerie.

NEW TYP WAGON

In cunfurmità cù l'articulu 6 di u regulamentu "In u Trasportu di Merchandise Periculi per Ferrovia" publicatu da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura; Hè necessariu chì ci hè un vagone supplementu (carru di salvezza) chì ùn porta micca merchenzie periculose trà a locomotiva è a serie di vagoni pieni di carburante. I novi vagoni RGNS, chì sò previsti per esse aduprati per usi multi-purposes, puderanu portà facilmente tutti i tipi di carichi. In questu modu, mentre i novi carri sò usati cum'è carru di sicurezza, e merchenzie micca periculose ponu esse trasportate nantu à piste adattate.

Korfez Transportation, chì hà realizatu queste operazioni cù vagoni affittati da TCDD, grazia à i so 35 novi investimenti di vagoni RGNS; Serà capace di portà cuntenituri di diverse dimensioni facilmente. A dispunibilità di cuntenituri speciali cù equipaggiu di risposta d'emergenza in i novi vagoni permetterà ancu u trasportu di coke di petroliu, materiali è pezzi di ricambio trà e raffinerie di Tüpraş.

Cum'è Operatore di Ferrovia in Turchia, Körfez Transportation AŞ hè u primu à stabilisce u Sistema di Gestione di a Sicurezza è à esse u primu operatore à avè un "Certificatu di Sicurezza" in termini di sicurezza operativa è operativa.

Fonte: IGF News Agency (IGFA)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*