Un studiu d'indagine hè tenutu per u Pianu Maestru di Trasportu di Trabzon

Un studiu d'indagine hè urganizatu per u pianu maestru di trasportu trabzon
Un studiu d'indagine hè urganizatu per u pianu maestru di trasportu trabzon

A Municipalità Metropolitana di Trabzon conduce un sondaghju per u "Piano Maestru di Trasportu", chì formarà u trasportu di a cità. I citadini seranu intervistati in faccia è e so idee seranu valutate in u studiu di l'indagine, chì si terrà cù u slogan "Parla a vostra opinione, guidate a vostra cità".

L'opere di u Pianu Maestru di u Trasportu, chì hè trà i prughjetti chì u Sindaco Metropolitanu Murat Zorluoğlu attribuisce una grande impurtanza è chì risolverà u prublema di trasportu di a cità, cuntinueghjanu à piena velocità. A Municipalità Metropolitana, chì hà risoltu un altru prublema chì hè statu parlatu dapoi parechji anni in Trabzon, face un sondaghju in u scopu di i studii di u Pianu Maestru di Trasportu. L'opinioni di i citadini chì anu participatu à l'inchiesta, chì principiarà da a settimana prossima è serà realizatu in faccia in tutta a cità, seranu valutati in u scopu di u pianu.

ASPETTEMU SUPPORTU DA I NOSTRI CITTADINI

In a dichjarazione fatta da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Trabzon, "Continuemu u travagliu di u Pianu Maestru di Trasportu, chì u nostru sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu hà spressu cum'è a custituzione di a cità in u campu di u trasportu. Avemu u scopu di implementà u Pianu Maestru di Trasportu più adattatu per Trabzon, scambiendu opinioni cù a nostra università è a dinamica di a cità, in u scopu di u nostru primu studiu. Inoltre, avemu principiatu un studiu di sondaghju per piglià l'opinioni di i nostri citadini da Trabzon cun l'intelligenza chì "u più vicinu à u prublema hè u più vicinu à a suluzione". In questu cuntestu, un sondaghju in tutta a cità serà realizatu da a settimana prossima cù u slogan "Parla a vostra opinione, guidate a vostra cità". I dati di l'indagine guidanu u Pianu Maestru di Trasportu è aspittemu u sustegnu di i nostri citadini in questu sensu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*