U Ministru Karaismailoğlu hà invitatu i ghjovani à participà à u "Progettu Forward Together"

U ministru Karaismailoglu hà invitatu i ghjovani à unisce à u prughjettu avanti inseme
U ministru Karaismailoglu hà invitatu i ghjovani à unisce à u prughjettu avanti inseme

Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture; Cuntinueghja à scopre un novu terrenu in u scopu di u prughjettu "Avanti Inseme", induve i ghjovani ponu visità i prughjetti di u Ministeru, generà idee è cuntribuisce attivamente.

Karaismailoğlu "I nostri cantieri sò un laboratoriu è un attellu di sperienza per i nostri ghjovani."

Karaismailoğlu hà dettu: "U scopu di u nostru Prughjettu Forward Together hè di scuntrà i ghjovani in u gruppu di età 18-25. Aumentà a so cuscenza; Vulemu esse partenarii in i nostri prughjetti chì sò l'avvene di u nostru paese. I nostri cantieri sò sempre aperti à i nostri studenti di a Facultà di Ingegneria è tutti i nostri studienti. Puderanu dumandà è amparà tuttu ciò chì sò curiosi. I nostri cantieri sò laboratori è attelli di sperienza per i nostri ghjovani. Invitemu i nostri studienti à a cucina di l'affari, da a teoria à a pratica, da u campus à u cantiere.

U Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, chì si riunisce cù i ghjovani à ogni occasione, cuntinueghja i so prughjetti visionarii. Cù u prugettu "Avanti Inseme", hè destinatu à stabilisce ligami à longu andà cù i ghjovani. U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, aduttendu i punti di vista innovatori è i suggerimenti di e generazioni più ghjovani, pensa à furmà u futuru cù sta piattaforma di cumunicazione per esse stabilita.

"Avemu riunitu cù i ghjovani à ogni opportunità"

Studienti di diverse università in Turchia, chì anu avutu una sperienza storica scalandu e torri di u Ponte Çanakkale 1915, inseme cù u Ministru Karaismailoğlu in u scopu di u prugettu, anu visitatu u portu di Zonguldak Filyos, unu di i prughjetti più grandi è fieri di Turchia, è L'apertura di u Ponte di Batman Hasankeyf. I studienti, chì anu participatu à a ceremonia è sparte sta eccitazione, è anu avutu l'esperienze di cantiere in i punti di cunnessione più impurtanti di l'Anatolia, cum'è Bayburt Kop Tunnel è Gümüşhane Kürtün Ayrım Junction, anu manifestatu a so eccitazione è a felicità. è hà ringraziatu u Ministru Karaismailoğlu per fà li sperimentà queste sperienze.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì quandu anu vistu l'eccitazione di i studienti, u so entusiasmu à serve stu paese è a nazione hà aumentatu, è hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à avè sti sperienze scontrandu spessu cù i ghjovani, chì sò u futuru di u paese, sia durante l'apertura, visite di u situ è ​​recensioni di u prugettu.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "A trasfurmazioni digitale, unu di i prublemi più impurtanti chì hà affettatu u mondu sanu in l'ultimi anni, hè in l'asse principale di u prughjettu 'Forward Together'. U nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture adopra u scopu di avanzà cù l'opinioni è i suggerimenti di e generazioni più ghjovani in u viaghju di trasfurmazioni purtatu da a digitalizazione. U focu di u prugettu; U nostru Ministeru, chì incrusta i valori cumuni di a digitalizazione, a mobilità è a logistica, facemu un studiu à longu andà ".

"Femu i nostri partenarii di ghjuventù in i nostri prughjetti chì sò u futuru di u nostru paese".

Esprimendu chì anu stabilitu un ligame à longu andà cù a ghjuventù cù u prugettu, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u "Progettu Forward Together" hè destinatu à i ghjovani generazioni Y è Z.

Karaismailoğlu hà dettu: "U scopu di u nostru prughjettu hè di scuntrà i ghjovani di 18-25 anni, chì sò u futuru di u nostru paese, per cunnosceli, è per aumentà a so cuscenza à u stessu tempu, è li facemu partenarii in u nostru paese. i nostri prughjetti. Cusì, stabiliscemu un ligame à longu andà è benefica cun elli. In u scopu di u prugettu, formemu tutte e nostre opere sottu u mottu di "Avanti Inseme". U canali principale di u nostru prughjettu serà u situ web chjamatu ikileriye.com ".

"Cuntinuemu à visità i prughjetti in corso di u nostru Ministeru inseme cù i ghjovani."

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù tutte l'attività è i travaglii chì sò stati o seranu implementati in u scopu di u prugettu, anu permessu à e giovani generazioni di scuntrà è interagisce strettamente cù l'altri è cù u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture.

"In parte di u prughjettu Forward Together, urganizemu viaghji, cuncorsi di idee è cuncorsi di dati aperti. Continueremu à visità i prughjetti di u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, chì sò in custruzzione o seranu aperti prestu. Tutti i nostri cantieri affiliati à u nostru Ministeru sò aperti à tutti i nostri studienti, in particulare i nostri studienti di a Facultà di Ingegneria. I nostri studienti puderanu visità i nostri siti di custruzzione in ogni mumentu, è puderanu ancu avè risposte à tutte e so dumande. I nostri cantieri sò laboratori unu à unu è attelli di sperienza per i nostri ghjovani. Li invitemu à a cucina di l'affari, da a teoria à a pratica, da u campus à u cantiere.

"I ghjovani ponu cuntribuisce attivamente à i prughjetti"

Dichjarà chì unu di l'avvenimenti più impurtanti di u prugettu serà "Concorsi d'idee", u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì organizaranu maratone di idee per implementà novi prughjetti. Karaismailoğlu hà dettu: "Un altru avvenimentu principale di u prughjettu Forward Together serà cuncorsi di dati aperti. I casi cummerciale seranu risolti inseme cù e generazioni più ghjovani per mezu di dati aperti da sparte da u nostru Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture. In questu modu, i ghjovani puderanu cuntribuisce attivamente à i prughjetti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*