U Ministru Koca hà annunziatu dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu! Prestu

cerca u maritu
cerca u maritu

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca hà fattu una dichjarazione dopu a riunione di u Cunsigliu Scientificu di Coronavirus, chì hà presidutu via videoconferenza.

Dichjarà chì u ritmu di aumentu di u numeru di casi hè diminuitu è ​​chì u numeru di casi diminuirà da avà cù u rispettu di e restrizioni è e misure, Koca hà dettu: "À a riunione settimanale d'oghje di u Cunsigliu Scientificu, novi varianti di u virus, mutazioni cù l'ultimi sviluppi in quantu à a vacuna sò stati discututi. "U prublema di cumunicazione cù u publicu, chì hè impurtante per a gestione di l'epidemie, hè statu ancu nantu à l'agenda", disse.

U Ministru Koca hà indicatu chì u numeru di casi hè aumentatu recentemente per via di a rilassazione di e misure è di e mutazioni chì si sparghjenu rapidamente è hà dettu: "U ritmu di l'aumentu di i casi hà cuminciatu à calà da u principiu di a settimana attuale è hè previstu chì diminuirà in i ghjorni à vene. "Se a diminuzione mirata di u numeru di casi ùn hè micca ottenuta, u strettu di e misure hè statu cunsideratu", disse.

Sottulineendu chì e mutazioni sò efficaci in u ritmu di l'aumentu di i casi è ùn sò micca più debuli per causà malatie, Koca hà cuntinuatu cusì:

"A mutazione più cumuna in u nostru paese hè u tipu cunnisciutu cum'è a variante di u Regnu Unitu. Sta variante hà dimustratu dolorosamente quantu s'hè diffusa in l'ultimi ghjorni. Ancu se a forza di l'infrastruttura sanitaria pò accoglie grandi carichi di pazienti, nisuna capacità hè illimitata. Avemu da riduce u pesu di u nostru sistema di salute cuntrullendu a diffusione. Dopu chì i pazienti si ricuperanu, cuntinueghjanu a so vita induve anu lasciatu. Tuttavia, i prufessiunali di a salute cumincianu u prucessu di trattà cù novi pazienti ogni ghjornu. Avemu da rompe stu ciculu distruttivu ".

"A variante indiana ùn hè micca stata rilevata in Turchia"

U Ministru Koca hà dettu chì un novu tipu di mutazione cunnisciuta cum'è a "variante indiana" hè stata rilevata è hà dettu: "Ancu se sta variante ùn hè micca stata rilevata in u nostru paese, misure sò state pigliate contr'à sta variante chì hè trasmessa rapidamente. "In questu cuntestu, e persone chì volenu entre in u nostru paese da l'India è i viaghji ligati à l'India sò in quarantena in dormitori designati è sò permessi di entre in u paese dopu esse tenuti sottu surviglianza per 14 ghjorni", disse.

"A vacuna Sputnik V serà attivata assai prestu"

Ricordendu chì u prugramma di vaccinazione hà cuntinuatu cum'è previstu durante u Ramadan, Koca hà dettu: "Cù u principiu di u Ramadan, u numeru di i nostri citadini chì anu postponatu a vaccinazione hè aumentatu. Tuttavia, a capacità di esse vaccinati dopu l'iftar hà permessu à i nostri citadini di fà i so appuntamenti di vaccinazione prima è di vaccinà. In l'infurmazioni ch'e aghju spartu prima in quantu à l'approvvigionamentu di vaccini, aghju dettu chì pruvemu di furnisce e migliori cundizioni di furnimentu chì avemu à u serviziu di a nostra nazione u più prestu pussibule. Dui tipi di vaccini sò attualmente in usu attivu, è i sforzi per aumentà u so numeru sò in corso. "Vogliu dichjarà chì a vacuna Sputnik V serà dispunibule assai prestu", disse.

U vaccinu lucale inattivu Covid-19 passarà à a Fase-3 in maghju

Dichjarà chì una vacuna lucale significa "putere domesticu è fiducia", Koca hà dettu: "U nostru candidatu di vaccinu inattivu, chì hè u primu di i nostri vaccini domestici à inizià prucessi umani, hà vaccinatu l'ultimi vuluntarii per finisce u studiu di Fase-2 è si moverà. à a fase di Fase-3, chì hè l'ultimu passu, in maghju ".

Dichjarà chì ci pò esse l'uppurtunità di vaccinà largamente durante stu periodu, Koca hà spartutu l'infurmazioni: "Un altru candidatu di vaccinu impurtante, u vaccinu di particelle simili à virus, hà iniziatu i so prucessi di Fase-1 in u nostru hospitalu publicu è hà cuntinuatu cù successu senza alcunu. prublemi finu à avà ".

Koca hà dichjaratu chì a prova clinica di Fase-1 di un secondu candidatu di vaccinu inattivu hà iniziatu circa 10 ghjorni fà è hà dettu:

"Per piacè, ùn sò micca accaduti avvenimenti negativi ligati à a vacuna per i nostri candidati à a vacuna, chì cuntinueghjanu à travaglià. Questi ghjorni, a prova clinica di Fase-1 di una terza vacuna inattiva hà da principià in u nostru Hospital di Ankara City. I nostri dui novi candidati à a vaccina, chì sò inattivi è amministrati cum'è spray intranasali, sò ancu in u prucessu di inizià studii di Fase-1. Infine, i studii di produzzione di produttu di ricerca per u studiu di Fase-1 di una vacuna di vettore basata in adenovirus cuntinueghjanu. "A Turchia face passi impurtanti per ottene u so propiu putere cù 7 diverse piattaforme di vaccinazione".

"A rispunsabilità ùn significa micca culpèvule o ritruvà culpèvule".

Enfatizendu chì hè a rispunsabilità di tutti per informà a sucità currettamente in a gestione di l'epidemie, per mantene inseme è luttà inseme, Koca hà cuntinuatu cusì:

"Vogliu apre, pensendu chì ciò chì aghju dettu di pocu tempu, chì a rispunsabilità hè di tutti noi, i 84 milioni, pò esse statu malincunatu. A rispunsabilità ùn significa micca culpèvule o truvà culpèvule. A rispunsabilità hè un ideale di unità universale chì ci include à luttà inseme per ottene cundizioni migliori, senza abbandunà unità è sulidarità, incuraghjendu è sforzendu l'una per l'altru, è più impurtante, pruteggenu l'altri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*