Bodrum hà accoltu u primu volu internaziunale di l'annu

L'aeroportu di Bodrum hà accoltu u primu volu internaziunale di l'annu
L'aeroportu di Bodrum hà accoltu u primu volu internaziunale di l'annu

U primu volu di l'annu da a Russia hè statu accoltu in l'aeroportu di Milas-Bodrum, operatu da TAV Airports. 757 passageri sò ghjunti in Bodrum da Mosca nantu à l'aviò di tipu Boeing 200-212 di Azur Air.

U direttore generale di TAV Milas-Bodrum, İclal Kayaoğlu, hà dettu: "Semu felici di accoglie u primu volu internaziunale di a stagione in u nostru aeroportu. Avemu pigliatu tutte e nostre misure contr'à a pandemia. Travagliemu in cullaburazione cù i nostri stakeholder per offre à i nostri passageri una sperienza di viaghju sicura è cunfortu. Ancu se l'incertezze in quantu à e restrizioni di viaghju restanu, aspittemu chì u nostru trafficu di passageri aumenterà sta stagione paragunatu à l'annu passatu. Speremu chì i nostri voli internaziunali cuntinueghjanu à aumentà in u periodu à vene è chì riceveremu i nostri invitati da tuttu u mondu.

À l'Aeroportu di Milas-Bodrum, l'Aeroportu SHGM hà ricevutu a Certificazione di Misure Pandemiche è hà firmatu u protocolu creatu da l'Agenzia Europea di Sicurezza di l'Aviazione (EASA).

Per viaghjà sicuru durante u periodu pandemicu, Airports Council International hà ricevutu l'Accreditazione di Salute di l'Aeroportu creata da ACI World.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*