A più grande bandiera di Turchia alzata in Camlica Hill

Seremu sempre a più grande bandiera turca nantu à u più altu asta di bandiera di Turchia.
Seremu sempre a più grande bandiera turca nantu à u più altu asta di bandiera di Turchia.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu: "Tutti avemu a felicità è l'orgogliu di piantà a nostra bandiera, chì hè u simbulu di a nostra indipendenza è u futuru, cù tutta a so gloria nantu à a collina di Çamlıca, unu di i lochi più distinti di u paese. u nostru Istanbul, u pumu di l'ochju di u mondu. Pigliaremu a più grande bandiera turca cù una dimensione di circa mille metri quadrati nantu à u più altu flagpole di Turchia cù una altezza di 111 metri.

U più grande asta di bandiera cù una altezza di 111 metri, erettu nantu à a collina di Çamlıca in Istanbul da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture; L'immensa bandiera turca hè stata issata in a cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu. U presidente Erdoğan hà dettu: "Presentemu a nostra bandiera, chì volarà nantu à u polu più altu di u nostru paese, chì inaugurerà quì oghje, à i nostri figlioli cum'è un simbulu di a visione 2053"; U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Questa bandiera rossa gigante, chì pò esse vistu da parechje parte di San Istanbul, serà u più bellu segnu di a nostra repubblica è l'indipendenza, chì si estende à l'eternità".

"Portemu i nostri servizii à ogni puntu di u nostru paese cù l'amore di a nazione è a patria"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i fundamenti di a Republica di Turchia sò stati posti 101 anni fà cù a creazione di a Gran Assemblea Naziunale Turca, chì hè u simbulu di a vulintà naziunale oghje; Ellu hà nutatu chì cun gratitudine commemoranu tutti i valori chì anu passatu à l'eternità, chì sò diventati martiri è veterani in a Guerra di l'Indipendenza.

Karaismailoğlu hà dettu: "Cum'è una reliquia santa, purtemu i nostri servizii in ogni puntu di u nostru paese cù l'amore di a nazione è a patria. Travagliemu in permanenza, producemu è custruimu u nostru avvene in u modu più adattatu à i valori fundatori di a nostra Republica per glurificà a nostra patria.

"Avaremu a più grande bandiera turca nantu à u più altu asta di bandiera di Turchia"

U Ministru Karaismailoğlu, chì vulia sparte un altru entusiasmu oghje cum'è una nazione unita sottu a bandiera più significativa, bella è gloriosa di u mondu, hà parlatu cusì:

"Cù una altezza di 111 metri, volaremu a più grande bandiera turca cù una dimensione di circa mille metri quadrati nantu à u più altu asta di bandiera di Turchia. Sta bandiera rossa giganti, chì si vede da parechje parte di San Istanbul, serà u più bellu segnu di a nostra repubblica è di l'indipendenza, chì si stende in l'eternità. Dopu avè finitu a custruzzione di a nostra Torre Çamlıca, Çamlıca, chì avemu pulitu da a contaminazione visuale causata da l'antenne, accoglierà a nostra gloriosa bandiera mentre u mondu gira. Signore presidente, vogliu sprime a mo gratitùdine per esse cun noi in questa bella è entusiasma ghjurnata di Eid, è felicitamu a festa di a nostra nazione è i nostri figlioli cù i mo sentimenti sinceri.

U presidente Erdoğan: "Presentemu a nostra bandiera, chì volarà nantu à u polu più altu di u nostru paese, à i nostri figlioli cù a visione di u 2053"

Dichjarà chì sò fieri di purtà un travagliu eccezziunale à Istanbul u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli, u presidente Erdoğan hà dettu:

"centu. Dapoi 100 anni luttemu per riunisce u nostru paese cù l’ugettivi di u 19, in un sforzu di lascià a nostra Republica, chì ci avvicinemu à u so annu, à e generazioni prossime crescendula è rinfurzendula in ogni campu. Credu chì i nostri figlioli purteranu a fiducia chì anu ricevutu cù a visione di 2023 assai più luntanu. Prisentemu a nostra bandiera, chì scenderà nant'à u palu più altu di u nostru paese, chì inauguremu quì oghje, à i nostri figlioli cum'è simbulu di sta visione. Ùn ci hè micca una bandiera più grande di questu in Turchia. Sò fieru in nome di u mo paese è a nazione d'avè purtatu tutte queste bellezze à Istanbul. Felicita à tutti, in particulare u Ministru di i Trasporti, chì hà cuntribuitu à a custruzzione di sti travaglii, da l'architetti à l'ingegneri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*