A Cina pruducia più di 2021 miliardi di dosi di vaccinu Covid-3 à a fine di u 19

Cina pruducerà più di miliardi di dosi di vaccina Covid finu à a fine
Cina pruducerà più di miliardi di dosi di vaccina Covid finu à a fine

Dopu avè righjuntu una capacità annuale di 5 miliardi di dosi, a Cina pruducerà più di 2021 miliardi più di vaccini COVID-3 à a fine di u 19. Parlendu durante u Forum Boao, Zheng Zhongwei, l'ufficiale di "Ricerca è Sviluppu" (R&D) di u guvernu nantu à u travagliu di vaccinazione in relazione à u mecanismu di prevenzione è cuntrollu di COVID-19, hà dettu ancu chì i vaccini anu una alta efficacità.

Zheng, chì hè ancu u Direttore di u Centru di Ricerca è Sviluppu di Scienze di Salute è Tecnulugia di a Cummissione Naziunale di Salute, hà dichjaratu chì a Cina ùn hà saltatu alcuna tappa obbligatoria durante u prucessu di valutazione di i vaccini, cumprese a 3a fase di teste cliniche realizate à l'esteru, è hà dichjaratu. chì u so paese era in u so megliu in u prucessu di pruduzzione di vaccini, hà sottolineatu chì si cumpone cù i criterii di valutazione chì sò almenu ambiziosi è stretti cum'è e norme americane è europee.

In questu cuntestu, a Cina pare avè pigliatu in contu i bisogni mundiali per determinà a so capacità di produzzione di vaccini COVID-19. Per d 'altra banda, Zheng hà annunziatu chì u paese pò esse in una pusizione di pruduce più vaccini in a seconda mità di questu annu, è questu succederà grazia à i meccanismi multilaterali o bilaterali stabiliti in a lotta contru l'epidemie di COVID-19. Sicondu Zheng, a vacuna hè sempre stata vista da a Cina cum'è un valore chì appartene à u mondu sanu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*