Perchè i zitelli facenu tante dumande?

Perchè i zitelli facenu tante dumande?

Perchè i zitelli facenu tante dumande?

U psicologu clinicu specialistu Müjde Yahşi hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. Quandu i zitelli cumincianu à parlà, cumincianu à fà dumande constantemente. Si ponenu incessantemente a stessa dumanda una volta è più finu à avè e risposte.

Ma perchè face tante dumande ?

I zitelli facenu parechje dumande per dui motivi, o perchè sò curiosi o perchè sò ansiosi. U scopu di i zitelli chì facenu dumande per curiosità hè di acquistà nova infurmazione, ma u scopu di i zitelli ansiosi hè di cunsulà.

1- I zitelli curiosi : Quessi sò e dumande di i zitelli chì vulianu scopre è amparà cum'è "Cumu si faci u terrimotu ?, Induve hè accadutu u terrimotu più forte ?, Ci sarà un terrimotu in i mari ".

2- I zitelli ansiosi : "E s'ellu ci hè un terrimotu ? E s'è no simu intarrati sottu à una dent ? E s'elli ùn ci ponu truvà in quella dent ? E s'ellu ùn ci ne sguassemu mai ?... sò e dumande di i zitelli preoccupati chì facenu un ritrattu di disastru è catturà l'umidità da l'aria.

Dunque, sè vo avete un zitellu ansioso, ùn pruvate micca di cunsulà u vostru zitellu dandu risposti detallati à ogni quistione chì u vostru zitellu dumanda. Perchè u missaghju di u vostru sforzu serà: "I mo parenti cercanu di persuade". Ricurdativi, induve ci hè a persuasione, ci hè ancu a resistenza !

Ogni sforzu per cunsulà u vostru zitellu suscita novi dumande in a mente di u vostru zitellu, è u vostru zitellu pò sopravvive cù dumande infinite.

U mo suggerimentu per voi; In faccia à un zitellu ansioso, prima pruvate à cuntrullà a vostra ansietà. Pigliate una attitudine rilassata quandu risponde à e dumande di u vostru zitellu, solu risponde à a prima o duie dumande di u vostru zitellu senza entre in i dettagli, è certamenti evitendu spiegazioni perchè ricordate chì u vostru zitellu hà una certa capacità cognitiva.

Prutegge u vostru zitellu da u sviluppu di una personalità ansiosa, reagisce normalmente, ancu in fronte à un avvenimentu straordinariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*