Cunsiglii Vitali à i Pacienti di Cancru in u Prucessu Covid

cunsiglii vitali à i malati di cancru in u prucessu di covid
cunsiglii vitali à i malati di cancru in u prucessu di covid

U fattu chì l'individui ùn si applicanu micca à l'istituzioni di salute per via di u timore di COVID-19 durante u periodu pandemicu impedisce u diagnosticu precoce di a malatia di u cancer è pò riduce a probabilità di trattamentu. In questu prucessu, hè cunsigliatu chì i malati di cancru, chì ùn devenu micca disturbà i so cuntrolli è i trattamenti, anu da avè a vacuna COVID-19 u più prestu pussibule. Enfatizendu chì l'individui duveranu dumandà à un specialista appena notanu sintomi chì ponu indicà a malatia, u Prof. da Memorial Ankara Hospital Medical Oncology Department. Dr. Umut Demirci hà fattu suggerimenti impurtanti à i malati di cancru durante u prucessu pandemicu.

L'età di u cancer hè in caduta

U cancer hè un prublema di salute publica impurtante in u nostru paese è in tuttu u mondu. In u nostru paese, chì hè simile à i cancers vistu in u mondu; I cancers di prostata, pulmone è colorectal sò più cumuni in l'omi, è i cancers di pettu, pulmone è colorectal in e donne. In ogni casu, ci sò diffirenzii in u nostru paese, cum'è u seguitu più frequente di i cancers di u sistema digestivu superiore, cum'è u stomacu è l'esofago, è l'incidenza più ghjovana di cancru di mama.

A malatia di u cancer aumenta u risicu di coronavirus

Da marzu 2020, l'epidemie di COVID-19, chì hè accettata cum'è una pandemia da l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS), hà effetti negativi in ​​termini di salute è in tutti i campi di a nostra vita. Co-morbidità, in particulare l'anziani, i pazienti cù diabete, ipertensione, malatie cardiovascular è autoimmune, aumentanu ancu u risicu di COVID-19. I malati di cancru sò ancu u gruppu in quale u risicu di coronavirus hè u più sentitu. L'infezione da COVID-19 hè peghju in i malati di cancro, in particulare in età avanzata, chimioterapia, cancro metastaticu è cattiva cundizione generale.

I pazienti cun cancru duveranu definitivamente riceve a vacuna COVID-19

Hè altamente cunsigliatu chì i malati di cancru ricevenu vaccini appruvati di COVID-19 per prutege. In i guida di l'oncologia, hè cunsigliatu di vaccinate i malati di cancru u più prestu pussibule, qualunque vaccine hè dispunibule.

I Pacienti chì ricevenu trattamentu attivu duveranu stà luntanu da a vita di u travagliu per un tempu.

I pazienti cun cancru duveranu attente à e so precauzioni suciali è persunali durante u periodu pandemicu. Hè ricumandemu chì i pazienti chì sò in u periodu di trattamentu attivu è soprattuttu quelli chì ricevenu a quimioterapia ùn deve micca cuntinuà a so vita di travagliu se pussibule. I Pacienti chì anu finitu u so trattamentu è sò sottu seguitu ponu esse evaluati per i so studii in una manera cuntrullata.

Ùn ritardate micca i vostri cuntrolli medichi per via di a pandemia

A causa di COVID-19, i testi di screening è diagnostichi di i pazienti sò ritardati, è ci sò ritardi significativi in ​​u diagnosticu è u trattamentu di u cancer, in particulare in a pratica oncologica. A causa di u risicu di una pandemia, i pazienti aspettanu e so lagnanze è ùn si applicanu micca à i centri di salute. Tuttavia, i testi di diagnostichi è e chirurgie sò ritardati in i centri di salute per via di u risicu di COVID-19. Stu periodu d'attesa ritarda a tappa di diagnosi in i pazienti è un gruppu di malati di cancru perde a so chance per a cura completa (curativa). I ritardi è i cambiamenti in u trattamentu in i malati diagnosticati cun cancer causanu risultati negativi. Hè vitale chì i pazienti sottoponu i testi necessarii è cuntinueghjanu u so trattamentu in i centri induve e precauzioni appropritate sò pigliate durante u periodu pandemicu, fendu attenzione à e so precauzioni persunale.

Inoltre, hè trà l'aspettattivi chì a tomografia di u pulmone pigliata in grande quantità per a valutazione di COVID-19 aumenterà ancu u diagnosticu di u cancer di pulmone rilevatu incidentalmente.

U ritardu di trattamentu hà cunsequenze negative

E cliniche di oncologia cuntinueghjanu e so pratiche pigliendu tutte e precauzioni necessarie in quantu à a pandemia. I medichi oncologichi valutanu a gravità di u paziente è a malatia è facenu aghjustamenti à u trattamentu di i pazienti durante u periodu COVID-19. In a preferenza di trattamentu, i trattamenti orali (orale) sò preferiti quant'è pussibule è i visiti in l'uspidale sò pruvati à riduce. Ancu s'ellu ci hè un risicu di pandemia, e malatie oncologiche è i ritardi sperimentati in i nostri pazienti durante stu periodu anu serii cunsequenze negative.

Pigliate seriu i vostri reclami

Durante u prucessu pandemicu, a ghjente deve definitivamente piglià in contu i novi sintomi chì si sviluppanu fora di a so rutina di ogni ghjornu, sia fisicamente sia mentalmente. Hè impurtante d'esse attenti à tutte e lagnanza, in particulare a perdita di pisu, a tosse crescente è aggravata, a mancanza di respirazione è u cambiamentu di l'abitudini di defecazione, è di dumandà à un centru di salute u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*