DHL Express Turkey riceve u Premiu di u Best Employer

dhl express turkey hà ricevutu u premiu di u megliu impiegatore
dhl express turkey hà ricevutu u premiu di u megliu impiegatore

DHL Express Turkey era trà e cumpagnie cù 500-1000 impiegati in l'indagine di i migliori impiegatori di Turchia determinata da Great Place to Work.

DHL Express Turkey, a marca principale di l'industria logistica, hè stata scelta cum'è a seconda in a lista di i Best Employers 2021 di Turchia. DHL Express Turkey, chì hè statu ritenutu degnu di un premiu trà e cumpagnie cù 500-1000 impiegati, hè ghjuntu à u primu pianu cù l'azzioni chì hà pigliatu durante u periodu pandemicu, in a ricerca realizata da u Great Place to Work Institute, chì hà determinatu u mondu di u mondu. Best Employers per più di 30 anni.

Evaluendu u premiu di DHL Express Turkey in a ricerca Best Employers urganizata cù a participazione di 217 cumpagnie di diversi settori, Ayla Çetinbora, Assistant General Manager for Human Resources di DHL Express Turkey, hà attiratu l'attenzione à u rolu di trasferisce a cultura corporativa à questu gradu. . Dichjarà chì volenu esse un "locu di travagliu perfettu" per tutti, Çetinbora hà dettu: "Misuremu u nostru successu attraversu i risultati tangibili chì ottengamu rispettendu veramente ogni impiigatu in a nostra urganizazione. Avemu prugrammi di furmazione serii pensati per i gestori in a creazione di impegni di l'impiegati è u sviluppu di l'impiegati. Avemu sempre focu annantu à u sviluppu di i nostri impiegati per via di furmazione è di creazione di novi opportunità di carriera per elli in modu chì a cultura è i valori di l'impresa restanu in a cumpagnia. À DHL, u nostru approcciu di risorse umane hè basatu annantu à a credenza chì a satisfaczione di i clienti vene da l'impiegati felici ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*