Bilnet Schools diventa u sponsor principale di Bodrum Halikarnas Granfondo International Cycling Road Race

e scole bilnet sò diventate u sponsor principale di a corsa internaziunale di bicicletta di strada di bodrum halikarnas granfondo
e scole bilnet sò diventate u sponsor principale di a corsa internaziunale di bicicletta di strada di bodrum halikarnas granfondo

Bilnet Schools, chì aumenta in modu sustenibile u so sustegnu à l'sport è l'atleti, diventenu u sponsor principale di a Bodrum Halicarnassus Granfondo International Cycling Road Race. Bilnet Schools General Manager Zehra Sağ, presidente KARYA GSK, Rappresentante di a Federazione Turca di Ciclismo H. İlker Cömert hà assistitu à a cerimonia di firma in u Campus di Bodrum di Bilnet Schools.

Bilnet Schools Bodrum Halicarnassus Granfondo International Cycling Road Race sottu u sponsor principale di Bilnet Schools; Serà tenutu u 23 di maghju 2021 da l'Associazione Muğla Karya Youth Sports Club, sottu l'auspici di a Federazione Turca di Ciclismo, cù u sustegnu di u Governatoratu di u Distrettu di Bodrum è a Municipalità di Bodrum. E cundizioni principali di sponsorizazione sò state determinate in a cerimonia di firma di u marcuri 28 d'aprile cù a participazione di u Direttore Generale di Bilnet Schools Zehra Sağ, u presidente di KARYA GSK, u rappresentante di a Federazione Turca di Ciclismo H. İlker Cömert, u direttore di u liceu di Bodrum Bilnet Filiz Şen è Bodrum. Merve Keser, Direttore di a Scuola Primaria è Secundaria di Bilnet, sò state fatte firme ufficiali.

Bilnet Schools International Bodrum Halicarnassus Granfondo Cycling Tour, chì si svolgerà in a Peninsula di Bodrum nantu à 2 rotte, brevi è longu, si terrà in un totale di categurie 10 da 20 categorie d'età diverse per e donne è l'omi. Hè previstu chì più di 30 cuncurrenti di diversi paesi europei participeranu à a corsa, in particulare da a categuria chjamata maestri di più di 1000 anni.

Zehra Sağ: "Supportu cumpletu per u sport cù l'accordu chì avemu fattu!"

Bilnet Schools, chì opera dapoi 4 anni cum'è a seconda marca di a scola di Bilfen Group of Companies, hà sponsorizatu a Bodrum Halicarnassus Granfondo International Bicycle Road Race, una corsa di bicicletta aperta di longa distanza ecologica, cù u scopu di sustene l'sport è l'atleti. Bilnet Schools General Manager Zehra Sağ hà dettu chì cum'è Bilnet Schools, chì cuntinueghja a so attività cù quasi 50 mila studenti in 10 scole, anu u scopu di sustene sia i so studienti è tutti quelli chì sò appassiunati di sport cù questu sponsorizazione è chì sempre furnisce un sustegnu tutale. à u sportu è à l'atleti.Semu felici di travaglià quist'annu cù l'urganisazione Granfondo, chì accoglie è sustene i ciclisti. Cum'è Bilnet Schools, simu una istituzione educativa chì hà u scopu di educà i nostri studienti in i campi suciali, culturali è sportivi è ancu in l'educazione accademica. Per questu scopu, hè assai impurtante per noi di participà à tali urganisazioni cù a nostra missione di sustene l'sport è l'atleti ". disse.

Diritta; "Cum'è Bilnet Schools, travagliemu per sensibilizà u sportu per tutti i nostri studienti, per ch'elli ponu cresce cum'è persone cù abitudini sportivi in ​​i stadi successivi di a so vita. Mentre offrimu opportunità di borsa di studiu à i nostri ghjovani atleti naziunali in e nostre scole, preparemu ancu i nostri studienti per cuncorsi naziunali è internaziunali sottu a guida di i nostri prufessori di filiali esperti. Essendu cuscenti di e esigenze di l'età di l'infurmazioni chì campemu è sempre seguitanu, avemu a rispunsabilità di crià individui chì sò forti, indomitabili, disciplinati, gentili, è aperti à u sviluppu è à l'apprendimentu. Sapemu è ci importa di u megliu modu per ottene questu, sensibilizandu u sportu. In questu sensu, avemu un approcciu olisticu cuncintratu à migliurà tutti l'aspetti di i nostri studienti è preparalli per a vita ". hà dettu.

H.İlker Cömert: "Semu felici è fieri"

Dichjarà chì Bodrum accoglierà una Granfondo per a prima volta è ch'ellu hè assai fieru chì sta corsa hè sustinuta da una marca di scola, u presidente di KARYA GSK è u rapprisentante di a Federazione Turca di Ciclismo H. İlker Cömert hà dettu: "E Scole di Bilnet sò u nostru sponsor principale in u mondu. Bodrum Halikarnas Granfondo International Cycling Road Race Ci anu datu un grande sustegnu. A cuntribuzione di Bilnet Schools in a tenuta di sta corsa in Bodrum hè grande è assai impurtante per noi. Un altru prublema impurtante per noi hè chì era una fonte di orgogliu per noi chì una istituzione educativa, chì hè rinumata in tutta a Turchia per a so disciplina è e tecniche di travagliu, hà patrocinatu sta razza. "Vogliu ringrazià assai i nostri dirigenti è a gestione di a scola". disse.

Generosu; "In un momentu chì a pandemia hè sempre in corso, u ciclismu hè u sportu più còmode chì pò esse fattu fora, luntanu da u cuntattu. Speremu sempre chì, pigliendu tutte e nostre precauzioni, organizzeremu cù successu a Bilnet Schools Bodrum Halicarnassus Granfondo International Cycling Road Race, chì hè un tipu di sport ecologicu è di salute ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*