Emirates allarga a rete di volu di i Stati Uniti

Emirates allarga a rete di volu di i Stati Uniti
Emirates allarga a rete di volu di i Stati Uniti

Offrendu più opzioni di viaghju è una connettività mejorata à i so passageri in u mondu via Dubai, Emirates hà annunziatu chì ripiglià à operare quattru voli à settimana à Orlando à partesi da u 2 di ghjugnu 2021, allargandu ancu a so rete di i Stati Uniti.

Inseme à Orlando, Emirates operarà più di 11 voli settimanali à 60 destinazioni in i Stati Uniti, cumprese Boston, New York (JFK), Los Angeles, Chicago, Washington DC, Seattle, Dallas, Houston, San Francisco è Newark (ghjugnu). Cusì, a compagnia aerea riassume u so impegnu à a crescita è offre à i passageri chì partenu o viaghjanu in u Mediu Oriente, l'Asia Occidentale è l'Africa l'uppurtunità di trasferisce via Dubai. I passageri di l'Emirates anu un accessu senza saldatura à altre cità in i Stati Uniti attraversu l'accordi di codeshare di a cumpagnia cù JetBlue è Alaskan Airlines.

I voli da e per Orlando operaranu quattru volte à settimana nantu à l'aviò Boeing 38-264LR di doppia classe di Emirates, chì offre 777 posti completamente convertibili in Classe Business è 200 posti cuncepiti ergonomicamente in Classe Economy. U volu di Emirates EK219 partirà da Dubai à 08:55 è ghjunghje in Orlando à 16:30, è u volu di ritornu EK220 parterà da Orlando à 21:00 è ghjunghjerà in Dubai à 19:10 u ghjornu dopu.

Emirates hà riavviatu in modu sicuru è gradualmente i voli in tutta a so rete globale. Dubai resta una di e destinazioni di vacanze più populari in u mondu, soprattuttu durante a stagione invernale, postu chì ripiglia in modu sicuru l'attività turistica in lugliu. Cù e so spiagge assolate, l'avvenimenti di u patrimoniu è l'alloghji è e strutture di divertimentu di prima classe, Dubai hè una di e cità mundiali più populari. Cù e misure complete è efficaci chì piglianu per assicurà a salute è a sicurità di i visitatori, Dubai hè diventata una di e prime cità in u mondu à riceve u certificatu Safe Travel da u Cunsigliu Mundiale di Viaghju è Turismu (WTTC).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*