U direttore generale Pezuk hà visitatu a fabbrica di ferrovie d'Ankara

U direttore generale di trasportu tcdd, Hasan Pezuk, cuntinueghja a so visita à u locu di travagliu cù a direzione regiunale di Ankara
U direttore generale di trasportu tcdd, Hasan Pezuk, cuntinueghja a so visita à u locu di travagliu cù a direzione regiunale di Ankara

Dopu avè visitatu a Direzzione Regionale di Afyonkarahisar a settimana passata, u Direttore Generale di TCDD Transportation Hasan Pezük hà iniziatu sta settimana cù una visita à a Direzzione Regionale di Ankara è a Fabbrica Ferroviaria di Ankara. U Direttore Generale Hasan Pezük hà fattu e so visite in u locu di travagliu in cumpagnia di u Vice Direttore Generale Erol Arıkan, u Vice Manager Regionale di Ankara A. Şeref Uğurlu è i capi di dipartimentu è vicepresidenti pertinenti, è ancu scontru cù l'impiegati.

Visità a Fabbrica Ferroviaria di Ankara, induve u mantenimentu, a riparazione è a revisione di locomotive sò realizati, u General Manager Pezük hà esaminatu i travaglii di mudernizazione realizati in a fabbrica in situ. Esprimendu a so satisfaczione cù i travaglii di rinnuvamentu chì hà subitu in tutti i spazii, da i sistemi di illuminazione à l'esterno di a fabbrica, da u pianu à u tettu è i spazii cumuni, Pezük hà dettu: "I travaglii di rinnuvamentu chì migliurà a fabbrica significanu chì e cundizioni di travagliu. di u nostru persunale ancu migliurà. Cum'è una istituzione chì valorizza e persone, hè unu di i nostri duveri più impurtanti per piacè u nostru staffu ". disse.

Pezük, chì hà esaminatu l'opere in a fabbrica in situ è ​​hà visitatu u persunale in i so posti di travagliu, hà ancu visitatu a Direzzione Logistica di Marsandiz, a Direzzione di u serviziu di Loko-Maintenance è a Workshop di Wagon affiliate à a Direzzione Regionale di Ankara è hà finitu i so esami.

Questa presentazione richiede JavaScript.

1 Comment

  1. A fabbrica di ferrovia di Ankara deve esse cunnessa direttamente à a vostra parte posteriore erol.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*