Cumitatu Scientificu IMM: Chiusura cumpleta, almenu finu à a fine di e vacanze

Cumitatu Scientificu IBB Full Closing Finu à a Fine di a Vacanza
Cumitatu Scientificu IBB Full Closing Finu à a Fine di a Vacanza

U Cunsigliu di Cunsigliu Scientificu di l'IMM, chì si riunì dopu à a morte di a cità aumentata di 2 mila 5 persone in l'ultimi mesi 3 in paragunà à l'anni 424 precedenti, hà cunsigliatu una chjusa cumpleta finu à a fine di a Festa di Ramadan. U cunsigliu hà ancu enfatizatu chì tutti i settori, l'impiegati è i disoccupati duveranu esse supportati in questu prucessu, è hà dettu chì i casi in Istanbul eranu trà i più alti numeri registrati in u mondu in tutta l'epidemie.

U Cunsigliu Consultivo Scientifico di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) si riunì di novu in quantu à l'epidemie di COVID-19. À a riunione, induve hè statu purtatu à l'agenda chì i tassi di morte in Istanbul anu aumentatu assai in l'ultimi mesi 2, hè stata cunsigliatu una chjusa cumpleta di 4 settimane. Hè statu enfatizatu chì se un prucessu di quattru settimane ùn pò esse implementatu, hè impussibile di superà u caosu è prevene novi morti senza entre in un bloccu cumpletu almenu finu à a fine di a Festa di Ramadan. U Cunsigliu hà dichjaratu chì hè imperativu annunzià un pacchettu di misure chì sustenerà tutti i settori.

WE RENDITI À U VIRUS

Rimarchendu chì una malatia virali hà pigliatu a Turchia perchè a decisione ùn hè stata presa in cunfurmità cù i requisiti di a scienza, u Cunsigliu Consultivu Scientificu IMM hà ancu fattu e seguenti determinazioni è raccomandazioni:

  • "Mentre u numeru di casi per 100 mila persone in Istanbul era 60 à a mità di ferraghju, hè aumentatu 15,3 volte in l'ultimi dui mesi è hà righjuntu 10 trà u 15-920 d'aprile. Stu numeru hè trà i più alti registrati in tutta l'epidemie in u mondu. U 40 per centu di tutti i casi in Turchia sò in Istanbul. In u 85 per centu di i casi in tuttu u paese, a variante B 1.1.7 (UK), chì hè assai contagiosa è contagiosa, hè dominante.
  • Dopu u 1 di marzu di u 2021, ci sò stati 3 mila 424 morti supplementari in Istanbul. U fattu chì u numeru di casi cuntinueghja à questu altu livellu hè una alarma chì i morti aumenteranu ancu di più in e settimane à vene.

71,4 PERCENT OCCUPAZIONE IN UCI

  • Da u 19 d'aprile, u 71,4 per centu di i letti di terapia intensiva in Istanbul sò occupati. Ci hè una carenza significativa di letti in ospedali publici. I travagliadori sanitari anu patitu parechje perdite è sò avà nantu à u burnout. A carica di travagliu deve esse pianificata è u persunale di salute deve esse furnitu di riposu.
  • U chjusu per almenu 4 settimane hè necessariu per cuntrullà l'epidemie. Duranti stu periodu, un sustegnu ecunomicu è suciale adattatu deve esse furnitu à l'impiegati, i disoccupati è i pruprietarii di l'imprese.

BREAK ALMENU 14 GIORNI DA TUTTE ATTIVITÀ ECCEZIONE PER ATTIVITÀ NECESSARIE

  • Tutte e attività, eccettu l'imprese chì rispondenu à i requisiti obligatorii, devenu esse fermate per almenu 14 ghjorni, è se pussibule per 4 settimane.
  • U viaghju interurbanu deve esse cumpletamente cuntrullatu è ristrettu.

È DIVENTA UNA TORTURA DA PIÙ DI 65 ANNI

  • Confining individui di più di 75 anni, u 65 per centu di i quali sò stati rappurtati chì sò stati vaccinati, à e so casa torna torna inattività fisica è prublemi psicosociali serii in stu gruppu. Trà questi individui, quelli chì anu ricivutu 2 dosi di vaccina è 14 ghjorni sò passati da a so ultima vaccinazione deve esse esente da restrizioni.
  • Hè risicatu in quantu à a contaminazione se tutti i spazii di manghjà è di beie di l'alloghju sò aperti.
  • Tutte e preghiere è attività religiose simili in moschee deve esse realizatu in spazii aperti cù una distanza di almenu 2 metri, invece di in spazii chjusi, è i spazii aperti per u cultu religiosu deve esse preparatu per risponde à i bisogni infrastrutturali.

I DATI DETAILU DEVU ESSERE SPIEGATI

  • U numeru di casi à u livellu di u distrittu, l'occupazione, u genere, a distribuzione di l'età di i casi, i tassi di virus mutati, è i tassi di occupazione di i letti COVID-19 in ospedali deve esse divulgati à u publicu.
  • L'ospedali senza COVID-19 duveranu esse determinati per quelli chì soffrenu di altre malatie. L'applicazione Telehealth deve esse implementata. Hè da esse assicuratu chì l'uspitali privati ​​​​ùn paganu micca tariffu di differenza da i pazienti COVID.

A COLONNA hè VACCINAZIONE COMMU

  • Quandu u numeru di casi diminuisce, e misure devenu esse elevate monitorendu u numeru di casi per almenu duie settimane.
  • A vaccinazione diffusa hè u stadiu più impurtante per a vita per vultà à a normale.
  • Hè imperativu per u successu di pianificà è implementà e misure da piglià per cuntrullà a pandemia inseme cù i guverni lucali, e camere prufessiunali, i sindicati è l'urganisazioni non governamentali.
  • Maschere gratuiti deve esse furnite à tutti sottu à un certu livellu di sussistenza.
  • I pazienti PCR pusitivi chì e cundizioni di casa ùn sò micca abbastanza per isolà si deve esse furniti cù un alloghju gratuitu è ​​devenu esse offerte opportunità di sustegnu psicosociale supplementari.
  • I testi PCR rapidi duveranu esse realizati à intervalli regulari per l'impiegati in tutte e linee di cummerciale chì anu cuntattu cù u publicu, in particulare i travagliadori sanitari, i prufessori è i veterinari, è anu da esse inclusi trà i gruppi di priorità per a vaccinazione.

L'ORE DI RESTRIZIONE DEVERU ESSERE RIPRODUITE

  • A densità di trasportu in Istanbul hà cambiatu à u dopu meziornu. A limitazione di l'ora di 19.00 porta u risicu di aumentà u cuntattu di e persone. U curfew deve esse allargatu dopu à l'altri ghjorni, in particulare u venneri prima di a restrizione di u weekend.
  • "E risorse devenu esse attribuite in modu chì u publicu pò strutturà u costu di i servizii chì ricevenu da l'imprese municipali durante u periodu pandemicu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*