İDO hà viaghjatu cù i futuri capitani

ido hà viaghjatu cù futuri capitani
ido hà viaghjatu cù futuri capitani

Prima di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, İDO hà datu à i zitelli l'alegria di a festa presentendu cappelli di capitanu pruduciutu apposta per i zitelli in tutti i navi IDO nantu à e linee di biglietti. I zitelli viaghjanu cù cappelli di capitanu nantu à e navi İDO chì partenu da i terminal Yenikapı, Yalova, Pendik è Bursa.

IDO, u capu di u settore cù i so viaghji veloci, piacevuli è sicuri, hà urganizatu una sorpresa di vacanze à tema di capitanu per i zitelli nantu à tutte e linee di bigliettu chì partenu da i terminal Yenikapı, Yalova, Pendik è Bursa u ghjovi 22 d'aprile, cù a so Responsabilità Sociale Corporate. avvicinamentu.

Prima di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, İDO hà prisentatu i cappelli di capitanu apposta per i zitelli à tutti i zitelli chì viaghjanu nantu à i navi İDO. I zitelli viaghjanu cù cappelli di capitanu nantu à e navi İDO chì partenu da i terminal Yenikapı, Yalova, Pendik è Bursa.

Prima di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, İDO hà datu à i zitelli un viaghju di mare festivu cù i cappelli di u capitanu cum'è rigalu. İDO hà celebratu u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli nantu à i so navi un ghjornu in anticipu è hà navigatu cù i capitani di u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*