I Tunnel di u Metro di Istanbul diventanu spazii d'arte

I tunnel di metro di Istanbul diventanu locu d'arte
I tunnel di metro di Istanbul diventanu locu d'arte

IMM trasforma i tunnel di u sistema ferroviariu in a crocevia di cultura è arte. Taksim - Tunnel di avvicinamentu di Harbiye, chì l'ultima hà ospitatu una mostra in u 2005, dice "salutu" à l'arti di novu cù un prughjettu pocu cunvinziunali chjamatu "Truvà a guariscenza in Istanbul". A mostra serà tenuta da u presidente di a municipalità metropolitana di Istanbul u 20 d'aprile. Ekrem İmamoğluS'incontrerà cù a ghjente di Istanbul in una ceremonia à a quale participò.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), u più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, trasforma e zone metropolitane di più di 1 milione di metri quadrati in intersezioni di cultura-arte chì ponu seguità u ritmu di a vita metropolitana. Istanbuliti; Mentre andavanu à a so casa, à u travagliu o à i so amati, seranu soddisfatti di a cultura è di l'arti è passanu un tempu piacevule in i spazii enormi di i sistemi ferroviari.

A prima mostra micca convenzionale serà urganizata in cullaburazione cù Karşı Sanat in u tunnel di avvicinamentu di M2 Yenikapı - Hacıosman Metro. A mostra intitulata "Truvà a guariscenza in Istanbul" serà aperta da u presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul u 20 d'aprile. Ekrem İmamoğluAprirà e so porte cù a participazione di .

In Istanbul, una di e metropolis principali di u mondu, i citadini passanu una quantità significativa di tempu in u metro. À u listessu tempu, l'occupazione di ogni ghjornu rende difficiule di risparmià u tempu per l'attività culturale è artistica. A mostra, chì hà da scopu di cumpensà a lacuna in questa zona cù i metro, chì sò diventate una parte di a vita di ogni ghjornu di i Istanbuliti, serà aperta à i citadini finu à u 20 di maghju.

ÖZGÜR SOY: "CURREMU I SUBWAYS IN L'INTERSEZIONE DI CULTURA È ART"

Özgür Soy, Direttore Generale di a filiale IMM METRO ISTANBUL, hà dichjaratu chì volenu chì i Istanbuliti utilizanu u metro per vede opere in diverse branche di l'arti è hà dettu:

"Finu a data, avemu allughjatu opere cum'è mostre fotografiche è applicazioni di pittura murale in diversi punti. Pensemu chì questu approcciu serà ancu preziosu per l'artisti in Turchia. Perchè anu ancu difficultà à truvà spazii per sprimesi per via di a pandemia. I nostri artisti scuntrà a ghjente di a cità direttamente, è l'arte truverà u so postu in a vita cù u metro. Per quessa, vulemu include più opere d'arte in i nostri spazii ".

Esprimendu chì sò felici di purtà stu locu speciale in Taksim, in u centru di Istanbul è in u prufondu di a cità, à a cità per mezu di l'arte, Soy hà dettu: "Apertura stu locu impressiunanti à i visitatori ci rende felici di posizionamentu di Istanbul in u culturale è culturale. vita artistica. U tunnel di avvicinamentu furnisce una cunnessione unica per a mostra "Truvà a guariscenza in Istanbul" cù a so atmosfera, caratteristiche architettoniche è memoria. "Per d 'altra banda, cù a so situazione è e so opportunità, meriteghja esse nantu à a mappa di e zone di cultura è arti in Turchia è ancu in u mondu", disse.

OPRA DI ARTISTI IMPORTANTI SERRANU PRESENTATE

In a mostra curata da Melis Bektaş; Arek Qadrra, Berka Beste Kopuz, Çözüm, Deniz Çimlikaya, Ece Eldek, Eda Aslan, Eda Emirdağ & İrem Nalça, Emin Köseoğlu, İpek Yücesoy, İsmet Köroğlu, Marina Papazyan, Metehan Özmut Koçbary, Ernak, Saymut Günz, Sabo, Seymut Koçbary, Sabo, U. Opere di artisti impurtanti cume seranu presentate.

Inoltre; I ricercatori Cemre Gürbüz, Gabriel Doyle è Naomi Cohen, chì studianu a storia è e relazioni di Surp Pırgiç, Balıklı Rum, Surp Agop, Balat Or-Ahayim è Ospedali bulgari, chì sò stati stabiliti in l'Imperu Ottumanu à l'altitudine di l'epidemie di colera di u XIX seculu. , hà creatu una stallazione in quale anu cartografiatu alcuni di u so travagliu cù storie è archivi.

U tunnel di avvicinamentu, chì hè 200 metri di lunghezza, 4 metri di larghezza è 4.5 metri di altezza, apre à a vita sotterranea è Taksim è Harbiye, unu di i punti più animati di Istanbul. Tünel hà ospitatu a mostra organizata in cullaburazione cù Karşı Sanat in u 2005, ma hè stata sola dopu. Le tunnel, qui porte les traces de cette exposition, s'apprête à ouvrir son cœur aux artistes en accueillant une nouvelle exposition en 2021.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*