L'era di a digitalizazione principia nantu à l'autostrade

U periodu di digitalizazione principia nantu à l'autostrade
U periodu di digitalizazione principia nantu à l'autostrade

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, ex Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan, Vice Ministru Enver İskurt è Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu hà fattu u discorsu di apertura di a 71e Reunione Regionale di Managers di Autostrade.

Parlendu à a 71st Highways Regional Managers Meeting, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "62 per centu di u budgetu hè statu trasferitu à e nostre autostrade, è u nostru investimentu hà superatu 670 miliardi di lire".

Dichjarà chì l'autostrade anu sempre avutu una parte significativa in l'investimenti di più di 2003 trilione 1 miliardi di lire fatti in u scopu di a mossa di trasportu è cumunicazione realizata dapoi u 86, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "62 per centu di stu bilanciu hè statu trasferitu à u nostru paese. autostrade, è u nostru investimentu in i prughjetti di custruzzione è di migliuramentu di e nostre autostrade finu à avà, hà superatu 670 miliardi di lire. Queste spese realizate trà 2003 è 2020 anu digià cuntribuitu 395 miliardi di dollari à u Produttu Internu Grossu è 837,7 miliardi di dollari à a pruduzzione. Per d 'altra banda, cù l'effettu di questi investimenti, una media annuale di 1 milione 20 mila opportunità di travagliu hè ghjunta.

Dichjarà chì anu fattu un prugressu significativu in a mobilizazione di u sviluppu di l'infrastruttura stradale iniziata in u 2003 in u scopu di u Pianu d'Azione d'Urgenza per rinfurzà a reta stradale, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì 19 anni fà, anu aumentatu a rete stradale divisa di 6 mila 101 chilometri esistenti da 3,6 volte à 28 mila 204 chilometri. . Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu u scopu di aumentà a nostra lunghezza di strada divisa à 2023 mila 29 chilometri in 514. Mentre solu 2003 di e nostre pruvince eranu cunnesse da e strade divise in u 6, oghje 77 di e nostre pruvince anu sta opportunità. Avemu aghjustatu 2003 chilometri à a nostra lunghezza d'autostrada, chì era 714 chilometri in u 809, è righjunghji 3 chilometri. Prima di u 523, una media annuale di 2003 mila chilometri di asfaltu hè stata fatta, ora avemu travagliatu annantu à più di 7 mila chilometri di asfaltu annu ".

"U numaru di persone chì anu persu a vita in accidenti hè diminuitu di 79 per centu"

Ricordendu chì anu annunziatu u "Piano d'Azzione per a Sicurezza di u Traffico Autostradale" cù u "Documentu di Strategia di Sicurezza di u Traffico" trà 2021-2023, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu:

"Grazie à e strade sicure è impeccabili chì avemu custruitu, a nutizia di l'accidenti di trafficu fatali, chì sò stati ininterrotti dapoi anni è suffocà tuttu u paese, hè quasi sparita. Mentre u numeru di veiculi chì viaghjanu nantu à e nostre autostrade hè aumentatu di 13 per centu in l'ultimi 80 anni, 100 milioni di veiculi km. I morti per accidenti sò cascati da 5.72 à 1.21, risultatu in una riduzione di 79 per centu in u numeru di persone chì anu persu a vita in accidenti. Mentre a media mundiale per a perdita di vita in accidenti di trafficu per centu mila persone hè 18, sta cifra hè diminuita à 2019 in u nostru paese à a fine di u 6,6.

U Ministru Karaismailoğlu hà ricurdatu chì mettendu in serviziu tutta l'autostrada Istanbul-Izmir in u 2019, anu furnitu a cunnessione trà l'autostrada Edirne-Istanbul-Ankara è l'autostrada Izmir-Aydin è Izmir-Çeşme. Avemu stabilitu a facilità di l'autostrada. Avemu finitu l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è l'apremu à u trafficu. Cumpiendu u ponte di Çanakkale di u 1915 è l'autostrada Malkara-Çanakkale u 18 di marzu di u 2022, realizaremu un altru sognu seculu di a nostra nazione. Cuntinuemu i travaglii di custruzzione di l'Autostrada Aydın-Denizli, unu di i nostri prughjetti maiò chì cunnessa e pruvince di Aydın è Denizli, una di e regioni turistiche è tessili impurtanti di Turchia, cù u Portu di İzmir à a Regione di Marmara è ancu à u Mediterraniu. "

"Avemu principiatu l'era di a digitalizazione nantu à e nostre autostrade".

Esprimendu chì anu implementatu un sistema chì gestionerà, cuntrullà è monitorà in modu cintrali tutte l'autostrade in tuttu u paese in termini di mobilità, efficienza è sicurezza sfruttendu opportunità tecnologiche, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu cumpletu l'infrastruttura di cumunicazione in fibra ottica nantu à u percorso di 29 chilometri. Avemu apertu l'autostrada Ankara-Niğde, l'autostrada più intelligente di u nostru paese, per u trafficu in 2020. In a nostra autostrada, chì hè supportata da infrastrutture di u sistema di trasportu domesticu è naziunale, 1,3 milioni di metri di rete di cumunicazione in fibra, sensori, camere, dati è centri di cuntrollu serve i nostri cunduttori.

Karaismailoğlu hà dettu: "In u mondu in via di sviluppu, hè assai impurtante chì tutti i modi di trasportu ponu travaglià in modu integratu per chì u cummerciu pò esse realizatu in u modu più veloce è e distanze sò accurtate. Per quessa, valutemu tutti i nostri sistemi di trasportu nantu à a basa di "modu integratu". In cunfurmità cù questu scopu, avemu fattu grandi investimenti in tutti l'altri modi di trasportu è di cumunicazione in u nostru paese, inseme cù l'autostrade. Mettimu in serviziu prughjetti giganti cum'è Marmaray, Eurasia Tunnel, Yavuz Sultan Selim è Osmangazi Bridges, è Istanbul Airport. Apriremu ancu u Ponte Çanakkale di u 1915 in un annu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*