KARDEMİR hà publicatu un messagiu speciale per u so 84th Anniversary

kardemir
kardemir

84 anni fà, u 3 d'aprile di u 1397, a fundazione di Karabük Iron and Steel Factory, u pioniere di a nostra industria domestica è naziunale, chì custituisce un pilastru impurtante di a coronazione di l'indipendenza naziunale guadagnata da una nazione, chì hè surtitu da u A guerra di liberazione in a miseria, cù l'indipendenza ecunomica, hè stata posta, quellu ghjornu hè ancu u ghjornu di nascita è stabilimentu di Karabük. .
A pruduzzione di l'acciaio, chì hà cuminciatu cù u primu ferru turcu pruduciutu in a nostra cumpagnia u 10 di settembre di u 1939, hà fattu Turchia unu di i più grandi pruduttori in u mondu oghje, è l'industria siderurgica hè diventata unu di i settori d'esportazione più impurtanti di Turchia.

Ùn ci hè dubbitu chì ogni persona di Karabük hà assai sforzu è sudatu in questu successu di u nostru paese, perchè l'Industria Turca di Ferru è Steel hè in crescita è sviluppata in questa cità è avanza passu à passu versu i so miri 2023.

Karabük, cum'è a cità industriale di u 20u seculu è a cità di l'industria, u turismu, a scienza è l'educazione di u 21u seculu, hà lasciatu u segnu di u travagliu in quasi ogni angulu di u nostru paese è hè l'unica pruvincia chì celebra a so creazione.

Queste strutture, chì sò state decise di chjude in u 1994 per u motivu ch'elli avianu finitu a so vita ecunomica è tecnologica, sò ghjunti à l'orlu di a chjusura à l'iniziu di l'anni 1995 dopu a privatizazione in u 2000. A nostra cumpagnia, chì hà rinnuvatu e so tecnulugia di produzzione cù l'investimenti fatti soprattuttu dopu à u 2002, hè diventata unu di i più grandi stabilimenti industriali in Turchia oghje. KARDEMİR entra avà in u so 84u annu cù novi speranze è novi scopi.

Cum'è in u passatu, cuntinuemu a nostra attività oghje cù a cunniscenza di "A nostra priorità hè a ghjente". U nostru scopu hè di piglià passi fermi versu l'ubbiettivi di u 2023 è di portà a bandiera di l'industria turca, chì avemu purtatu orgogliu per 84 anni, à u più altu livellu.

Cum'è KARDEMIR; Avemu u scopu di aumentà a diversità di i prudutti cù prudutti strategichi cù un altu valore aghjuntu, cuntribuendu cusì à chjude u deficit di u cummerciu esteru di u nostru paese, mentre aumentendu a nostra cumpetitività. In fatti, i nostri impianti di pruduzzione Rail and Rail Wheel, chì sò i soli in a regione è in u nostru paese, è i nostri muvimenti in l'industria di l'automobile sò trà i migliori esempi di questu.

Malgradu tutte e negatività, tutti l'impiegati di a nostra cumpagnia ùn anu micca cumprumissu u so sforzu di travagliu è a dedicazione di a produzzione in 2020, chì era un annu difficiule per via di a pandemia. Tantu cusì chì ancu in u 2020, pienu d'incertezza è d'ansietà, i record di pruduzzione sò stati battuti in i nostri laminatori, lascendu daretu à un periodu prufittu.

Cù sta perseveranza è determinazione; Avemu da cuntinuà à travaglià oghje, cum'è avemu fattu ieri, per un successu sustinibili chì cuntribuisce à u benessere è a felicità di i nostri impiegati, fornitori, clienti, azionisti, persone di Karabük è u nostru paese. Avemu da ottene questu cù u nostru amore per Kardemir, u nostru amore per Karabük, u nostru amore per u paese è a nostra fede in l'altru, in unità è manu in manu.

Venendu da tutta a Turchia, cuntribuiscenu à a creazione di Fabbriche di Ferru è Acciaio Karabük è mantenenu vivu finu à oghje; Vulemu sprime a nostra sincera gratitudine à a nostra nazione è à tutti i nostri impiegati, chì anu travagliatu duramente per portà sta bandiera sacra chì ereditatu da i so antenati.

In questa occasione, vulemu sprime a nostra gratitudine è gratitudine à tutti quelli chì anu fattu i so sforzi cum'è u più impurtante bloccu di a nostra mossa di industrializazione naziunale, da Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì hà aiutatu à fundà a nostra cumpagnia, à u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì l'hà fattu rialzà di novu.

Celebremu l'84 anniversariu di tutti i residenti di Karabük, i nostri impiegati è l'Unione Öz-Çelik İş, chì anu cuntribuitu à u successu di a nostra fabbrica da u passatu à u presente, è speramu di riunite di novu in ghjorni sani in celebrazioni entusiastiche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*