Nisuna variante sudafricana è brasiliana resistente à i vaccini di SARS-CoV-2 hè stata trovata in u TRNC!

Nisuna variante sudafricana è brasiliana resistente à i vaccini di sars cov hè stata trovata in a TRNC.
Nisuna variante sudafricana è brasiliana resistente à i vaccini di sars cov hè stata trovata in a TRNC.

U cursu di a pandemia di Covid-19, chì cuntinueghja à affettà u mondu sanu, serà determinatu da e varianti di SARS-CoV-2 chì anu causatu l'epidemie. E novi varianti formate da e mutazioni di u virus si distinguenu cù e so diverse caratteristiche. Unu di l'esempii più impurtanti di questu hè chì a variante britannica, chì hè 70 per centu più contagiosa, hè diventata a variante dominante chì provoca a trasmissione in TRNC è Turchia in l'ultimi mesi.

Ancu s'ellu ci sò decine di varianti di SARS-CoV-19, chì provoca COVID-2, duie varianti sò state guardate cun preoccupazione in u mondu ultimamente: varianti sudafricani è brasiliani. A caratteristica principale di queste varianti hè chì sò più resistenti à i vaccini COVID-19 esistenti. Per quessa, a prevenzione di a diffusione di sti varianti hè strettamente ligata à u successu di a vaccinazione cuntinuata.

Una dichjarazione promettente hè vinuta da l'Università di u Vicino Oriente, chì hà cuminciatu à realizà analisi di varianti SARS-CoV-2 in i so laboratorii. Near East University hà annunziatu chì, per via di l'analisi realizate in i Laboratori di Diagnostica PCR COVID-19 cù 2 campioni precedentemente diagnosticati cum'è SARS-CoV-50 pusitivu, ùn sò state trovate varianti sudafricani è brasiliani resistenti à i vaccini in u TRNC. A caratteristica più distintiva di sti varianti hè chì sò resistenti à i vaccini esistenti.

I vaccini esistenti ponu esse inefficaci in varianti sudafricani è brasiliani

A trasmissione lucale di a variante sudafricana hè stata cunfirmata in i Stati Uniti, u Regnu Unitu, Israele è parechji paesi europei, cumprese a maiò parte di l'Africa subsahariana. Ùn hè ancu chjaru se a variante sudafricana hè più contagiosa o cumu affetta u cursu di a malatia. Tuttavia, hè statu fermamente stabilitu chì sta variante pò scappà parzialmente l'immunità sviluppata da vaccini è infezioni causate da altre varianti di coronavirus. Mentre ùn ci hè micca evidenza chì a variante sudafricana pruvucarà una trasmissione più severa, ci hè u risicu chì si sparghjerà più rapidamente per via di a pussibilità di vaccini esistenti esse inefficaci. A più grande preoccupazione hè chì sta variante puderia evoluzione più è sguassate completamente di l'immunità, minendu i sforzi di vaccinazione.

Dunque, a determinazione di l'Università di u Vicino Oriente chì e varianti sudafricani è brasiliani ùn si trovanu micca in a TRNC dà speranza in quantu à dimustrà chì i vaccini chì cuntinueghjanu à esse fatti in u paese mantenenu a so efficacità.

Nisuna variante sudafricana è brasiliana resistente à i vaccini di SARS-CoV-2 hè stata scontru in u TRNC! Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ: "U fattu chì e varianti sudafricani è brasiliani ùn sò micca stati rilevati hè promettente per u successu di i studii di vaccinazione in corso"

Dichjarà chì i ricercatori di l'Università di u Vicino Oriente seguenu da vicinu e varianti di SARS-CoV-19 chì si sparghjenu in u paese cù analisi regulare chì facenu in i Laboratori di Diagnostica PCR COVID-2, u Vice Rettore di l'Università di u Vicino Oriente Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà dettu chì e varianti sudafricani è brasiliani, chì sò assai contagiosi è più resistenti à i vaccini esistenti, ùn sò micca vistu in a TRNC. prof. Dr. Şanlıdağ hà dettu: "U fattu chì e varianti sudafricani è brasiliani ùn sò micca rilevati hè promettente per u successu di i studii di vaccinazione in corso".

 Nisuna variante sudafricana è brasiliana resistente à i vaccini di SARS-CoV-2 hè stata trovata in u TRNC! Assoc. Dr. Mahmut Çerkez Ergören: "A variante britannica cuntinueghja a so dominanza"

Prufessore assuciatu di i Laboratori di Diagnostic PCR di l'Università Vicina Oriente COVID-19. Dr. Mahmut Çerkez Ergören hà dettu ancu in a so analisi chì a variante britannica cuntinueghja à duminà in a TRNC. Assoc. Dr. Mahmut Çerkez Ergören hà dettu: "Avemu trovu chì a variante di u Regnu Unitu, chì avemu rilevatu per a prima volta in ghjennaghju in a TRNC, era dominante da 70% ancu in e prime trè settimane d'aprile".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*