I Medicini per u Colesterol Riduce u Risicu di Cancer di Colon

i medicazione per u colesterolu riduce u risicu di u cancheru di l'intestinu grossu
i medicazione per u colesterolu riduce u risicu di u cancheru di l'intestinu grossu

Sicondu studii recenti, i droghe di u gruppu di statina utilizati per calà u nivellu di colesterolu in u sangue riducenu a freccia di a furmazione di u cancer di u colon.

Dichjarà chì i droghe di u gruppu di statina sò trà e droghe più usate per u cuntrollu di u colesterolu in u mondu sanu, u Prof. Dr. Serdar Turhal hà dettu: "Ci sò osservazioni incerte chì stu gruppu di droghe riduce a furmazione di diversi cancers, cum'è u cancru di u fegatu, u cancru di u pettu, u cancru di u stomacu, u cancro di u pancreas, u cancru di a vesícula biliare. In ogni casu, l'effettu suppressivu di sti droghe nantu à u sviluppu di u cancer hè pensatu per esse attraversu u genu RAS.

Enfatizendu chì u risicu di u cancro di u colon (intestinali) hè cunnisciutu per aumentà in i malati cù a malatia di l'intestione inflammatory, Anadolu Health Center Medical Oncology Specialist Prof. Dr. Serdar Turhal hà dettu: "Finu à avà, diverse droghe sò state aduprate per a prevenzione di stu cancru in questi pazienti. Ci sò studii nantu à l'effettu di l'antidolorifici, i medicazione per a pressione di sangue, a vitamina D è i medicazione per a diabete nantu à a riduzione di a furmazione di cancru di u colon. L'aspirina, a più promettente di queste, ùn pò micca esse usata in rutina perchè aumentava u risicu di sanguinamentu. A ricerca cù l'altri ùn hà micca datu risultati definiti ", disse.

I droghe di u gruppu di statina reducenu u risicu di cancru di u colon da 60 per centu

In un studiu informatu in u 2014, un studiu cù 40 droghe di colesterolu differenti hè statu rivisutatu è hè statu infurmatu chì sti droghe in u gruppu di statina riducevanu u risicu di cancru di u colon da 9 per centu, ma chì studii più accurati eranu necessarii per a prova definitiva, Medical. Specialista in Oncologia Prof. Dr. Serdar Turhal, "In a publicazione aghjurnata rappurtata da New York, 52 studii separati sò stati rivisti è l'effettu nantu à un totale di 11.459.306 individui hè statu osservatu. Di questi, 2.123.293 stavanu pigliate droghe di u gruppu di statina, è 9.336.013 ùn eranu micca. Frà stu gruppu, hè statu osservatu chì quelli chì anu utilizatu statins anu un risicu di 20 per centu più bassu di cancru di u colon cumparatu à quelli chì ùn anu micca utilizatu statins. Da 17.528 1.994 pazienti cù a malatia di l'intestione inflamatoria, 15.534 60 anu utilizatu statins è XNUMX XNUMX ùn anu micca utilizatu statins. Hè stata osservata chì l'usu di statin reduce u risicu di cancru di u colon in questi pazienti da XNUMX per centu. In u risultatu, una forte osservazione hè stata fatta chì i droghe di u gruppu di statina reducenu a furmazione di u cancru di u culonu, in particulare in i persone cù a malatia di l'intestione inflammatory, è a so cunferma hè prevista per esse cunfirmata da studii comparativi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*