L'espedizioni in trenu d'alta velocità Konya Karaman inizieranu in ghjugnu

I servizii di treni d'alta velocità Konya-Karaman cumincianu à ghjugnu
I servizii di treni d'alta velocità Konya-Karaman cumincianu à ghjugnu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà participatu à a prova di a prova di u Trenu Konya - Karaman High Speed ​​​​, chì i testi di signalazione è i prucessi di certificazione sò in corso. U Ministru Karaismailoğlu, chì hà fattu ispezioni longu à a linea, hà dichjaratu ch'elli estenderanu sta linea à Mersin è Adana, è hà dettu chì tesseremu tutti i punti di u nostru paese cù rete di ferru in u quadru di u Pianu Maestru.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, chì hà visitatu Konya, Kaşınhan, Çumra, Arıkören, Stazioni Karaman in a prova di u trenu Konya - Karaman High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ Manager di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), Ali İhsan Uygun, longu a linea, hà furnitu infurmazioni.

Dichjarà chì anu fattu un prugressu impurtante in u campu di u trasportu è di a cumunicazione in 19 anni, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Grazie à i passi valenti è determinati fatti sottu a guida di u nostru presidente, avemu fattu un prugressu assai impurtante in u campu di u trasportu è a cumunicazione in 19 anni. Equipandu a Turchia cù prughjetti di scala globale in terra, aria, mare è ferrovie, avemu pigliatu una longa strada per diventà una di e più grandi economie di u mondu. Mentre cunnette u nostru paese cù un sistema di trasportu altu standard, l'avemu purtatu più vicinu à u mondu da ogni puntu. Oghje, avemu una infrastruttura chì pò risponde à tutti i bisogni di trasportu è di cumunicazione cambiante di u nostru paese è di u nostru populu. Sviluppemu ulteriormente sta infrastruttura cuncentrandu nantu à a logistica, a mobilità è a digitalizazione, è avemu a spalle u nostru sviluppu olisticu. Questi investimenti, chì accendenu a nostra ecunumia, tornanu parechje volte. Trà u 2003 è u 2020, i nostri investimenti anu avutu un impattu di 395 miliardi di dollari nantu à u pruduttu domesticu grossu è 837.7 miliardi di dollari nantu à a produzzione. Avemu cuntribuitu à l'impiegu indirettu o direttu di una media di 1 milione 20 mila persone annu ", disse.

"CUINTEMU A MAGLIA TURCHIA CU AGENT DI FERRU"

Facendu una dichjarazione à a stampa, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "In linea cù u nostru Pianu Maestru di Logistica, u Pianu Maestru di Trasportu è u Pianu Strategicu 2023, avemu creatu una infrastruttura di mobilità chì cunnetta u nostru paese cù u mondu in ogni modu di trasportu. In questu prucessu, e ferrovie è i sistemi ferroviari sò sempre stati u nostru focus. Cum'è u Ministeru, avemu realizatu travaglii assai impurtanti in una zona chì ùn hè micca stata petra nantu à petra per parechji anni. Cuntinuemu à tesse Turchia cù reti di ferru. Avemu annunziatu a riforma ferroviaria per portà a nostra avanzata ferroviaria in corso à u prossimu livellu in 2020. In u scopu di sta riforma chì farà di u nostru paese una superpotenza logistica glubale, avemu fattu a nova Ferrovia di Seta una strada cummerciale preferita in u mondu cù i nostri prughjetti cum'è a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. Cunnettendu l'Europa è l'Asia cù Marmaray una volta di più, avemu diventatu u regnu di u Corridor Mediu. Avemu rinnuvatu tutte e nostre linee cunvinziunali esistenti è hà allargatu a cobertura di e nostre linee di treni à alta velocità, facendu u viaghju trà parechje cità cunfortu, sicuru è ecologicu.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Oghje simu ghjunti in Karaman cù una grande nutizia. Infrastrutture, superstrutture, elettrificazione è arrangiamenti di stazione in a sezione Konya-Karaman di 102 chilometri di u nostru prughjettu di a linea di trenu d'alta velocità Konya-Karaman-Ulukışla sò stati cumpletati. Infine, i prucessi di signalazione, prova è certificazione cuntinueghjanu cù successu. spergu Ghjugnu Cuminceremu l'operazioni di treni in A nostra linea servirà ancu i nostri servizii di treni cunvinziunali elettrici. Bona furtuna cù a nostra linea di trenu à alta velocità. Continuemu à travaglià per avvicinà Karaman à Adana, una altra grande cità. Quandu a custruzzione di tutte e rùbbriche trà Konya-Karaman-Mersin-Adana hè finita, puderemu viaghjà à 200 km per ora nantu à a nostra linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*