L'esami LGS è YKS seranu posposti? U Ministru Selçuk hà annunziatu

U Ministru Selcuk hà annunziatu se l'esami lgs è yks seranu posposti
U Ministru Selcuk hà annunziatu se l'esami lgs è yks seranu posposti

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk era un invitatu à a trasmissione in diretta di TRT Haber. U Ministru Selçuk hà fattu dichjarazioni annantu à u prucessu di educazione à distanza chì cuntinuerà in tutte l'istituzioni d'istruzione è di furmazione in u scopu di e misure di coronavirus in a trasmissione in diretta di TRT Haber è hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda di l'educazione.

Spieghendu chì e scole seranu aperte finu à u 2 di lugliu è chì ci sarà solu un esame in i licei in u sicondu mandatu, u Ministru Selçuk hà dettu: "Se pudemu gestisce bè stu prucessu unendu e mani dopu a chjusura completa, ponu esse risultati assai sani. è s'ellu hè necessariu, pudemu assicurà chì e scole sò aperte à tutti i livelli. Tenendu in contu e priurità, u nostru scopu hè di apre tutte e classi. hà fattu a so valutazione.

Quandu hà dumandatu quale hè a pianificazione per l'apertura di e scole dopu à u periodu di chiusura cumpleta, Selçuk hà dichjaratu chì u so desideriu hè di apre e scole cumplettamente, ma chì cercanu di agisce in cunfurmità cù i cunsiglii di u Cumitatu Scientificu è e tavule presentate. da u Ministeru di a Salute.

Selçuk hà dettu: "Considerendu chì u numeru di casi diminuirà cù u prucessu di chiusura cumpleta, spergu chì questu serà una speranza per l'apertura di e scole. Se pudemu gestisce bè stu prucessu unendu e mani, pudemu avè risultati assai sani è, se ne necessariu, pudemu assicurà chì e scole sò aperte à tutti i livelli di gradu. Tenendu in contu e priurità, u nostru scopu hè di apre tutte e classi. usatu e frasi.

Selçuk hà dettu chì si cumminciarà à esse chjaru in una settimana o duie in quali classi l'educazione in faccia cumencia dopu u 17 di maghju, Selçuk hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Pudemu dì chì l'esami di u secondu semestru in e scole secundarie sò intornu à u 30 per centu. Più cusì in i licei. Tutti l'esami di a 12a scola sò finiti. Un regulamentu serà fattu per l'altri classi dopu à u 17 di maghju, è l'arrangementu quì serà più flexible. Quasi 40 per centu di l'esami sò stati finiti in i licei. Ci sarà solu un esame in u secondu semestru in i licei ".

Dicendu chì ùn si tratta micca di posponà l'esame cintrali in u scopu di u Sistema di Entrata à u Liceu (LGS), Selçuk hà fattu a seguente valutazione nantu à se ci sarà un cambiamentu in u calendariu LGS: "Quasi a mità di i nostri studienti volenu l'esami. da esse tenutu à tempu, è certi di elli dicenu "Posponi un pocu di più". dice. Ùn avemu micca una decisione in quantu à u postponimentu di questi per u mumentu. Si terrà à e date specificate ". disse.

Ricordendu chì a vaccinazione di i prufessori hà cuminciatu u 24 di ferraghju, Selçuk hà aghjustatu chì l'appuntamenti di vaccinazione sò stati aperti per 425 mila 500 maestri.

Ricordendu chì e scole seranu aperte finu à u 2 di lugliu, Selçuk hà dettu: "I genitori chì volenu in l'estiu; vederanu centinaie d'attività per sustene i so figlioli cù campi di matematica, corsi o scole d'estate, o attività di sustegnu in televisione è attività EBA in Internet. disse.

Enfatizendu chì volenu dà i rapporti à i studienti in faccia, Selçuk hà dettu chì, se u rapportu ùn hè micca datu faccia à faccia, u rapportu digitale hè ancu prontu.

"A valutazione di i kindergarten cuntinueghja"

Interrogatu nantu à u statutu di i kindergartens è i nursery durante u prucessu di chjusu cumpletu, u Ministru Selçuk hà ricurdatu chì i nursery sò affiliati à u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali è hà cuntinuatu cusì:

"In u Ministeru di l'Educazione Naziunale, ci hè un gruppu di 5 anni chì chjamemu pre-scola è kindergarten. I nostri istituti di educazione pre-scola eranu sempre aperti durante stu prucessu. I nostri prufessori di prescolare anu dimustratu una grande dedicazione. Tuttavia, in questa chjusura sana, i cunsiglii è altri dati numerichi presentati da u Cumitatu Scientificu ci anu dimustratu chì e scole in u nostru Ministeru anu ancu esse chjusu per un pezzu in stu prucessu. L'avemu cumpletu. Avemu avutu una telefonata cù u nostru Ministru nantu à i kindergarten, una valutazione hè in corso. Ci sarà probabilmente un annunziu dumane ".

"I prufessori è i dirigenti di a scola ùn andaranu micca à a scola durante a chjusura completa"

Enfatizendu chì i prufessori ùn anu micca bisognu di assistisce à a scola per un ghjornu durante u prucessu di chjusu cumpletu, Selçuk hà dettu chì i dirigenti di a scola ùn andaranu micca à a scola durante stu prucessu.
Dichjarà chì anu distribuitu circa 750 mila tablette cù 25 GB di internet à i studienti durante u prucessu epidemicu, Selçuk hà spiegatu chì i studii nantu à a distribuzione di tablette è i Punti di Supportu EBA cuntinueghjanu.

Trasferendu infurmazione nantu à i studii nantu à a psiculugia di i zitelli chì sò cunfinati in casa, Selçuk enfatizatu chì, cum'è u Ministeru, ponu fà un prugressu rapidu in a chjusura di i lacune accademichi, ma chì a migliione di i prublemi suciali-emutivu richiede studii à longu andà.

In riferimentu à i risultati di una ricerca chì anu realizatu nantu à i studienti di u liceu, Selçuk hà dettu chì u 21,8 per centu di i studienti hà dettu "Aghju cuminciatu à isolà più cà l'altri", u 19,7 per centu hà dettu "Aghju cuminciatu à avè difficultà à dorme", è u 15,6 per centu hà dettu. "Aghju cuminciatu à isolà da l'altri". Aghju cuminciatu à avè prublemi cù l'alimentazione ". Hà dichjaratu chì anu fattu tali dichjarazioni.

Spieghendu chì a linea di sustegnu psicosociale cuntinueghja à travaglià nantu à sta questione, i cunsiglieri psicologichi furnisce un serviziu di 24 ore, è chì ci sò temi impurtanti in u Programma di Supportu Naziunale (UDEP) nantu à questi supporti, disse Selçuk; Hà dettu ancu chì facenu publicazioni, video è furmazione di i prufessori.

"Chì seria u vostru cunsigliu à i prufessori è i studienti durante a chiusura completa?" U Ministru Selçuk hà dettu: "Ciò chì mi dispiace più hè chì duie primavera sò passate in a vita di i zitelli. "Chì hà da fà questu cù l'educazione?" Si pò dì, ma hè assai impurtante per passà a primavera, hè assai impurtante per stà chjusu in a primavera, pensu chì hè una gran perdita in a vita umana. In questu sensu, hè assai impurtante per i nostri figlioli per andà fora è e so attività fisiche, sicuru. In u sviluppu di u zitellu, u muvimentu fisicu, l'interazzione emotiva è alcune attività mentali, questi trè, devenu esse equilibrati ". disse.

Selcuk cunsiglia à i zitelli chì si movenu ancu in casa, per fà attività di rilassazione suciale è emozionale, per riunite cù l'amichi à distanza, per ghjucà diversi ghjochi cù i genitori, per leghje libri è ghjucà musica, per seguità attività divertenti nantu à EBA TV. impurtanza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*