U Procuratore Accusa u Conduttore è l'Assistente in un Crash Train in Egittu

u machinist è u so assistente ùn eranu micca di turnu in l'accidentu di trenu egizianu
u machinist è u so assistente ùn eranu micca di turnu in l'accidentu di trenu egizianu

In u rapportu di u prosecutore nantu à l'accidentu di trenu chì hè accadutu in Egittu u 26 di marzu, chì hà tombu 20 persone è ferite dui centu, hè statu annunziatu chì nè u cunduttore nè u so assistente eranu sottu à u cuntrollu à u mumentu di l'accidentu.

Inoltre, in u rapportu di u prosecutore, hè statu dichjaratu chì l'assistente di u trenu stazionariu è l'ufficiale di u sistema ferroviariu eranu sottu à l'influenza di tramadol, a droga forte chì anu pigliatu, è chì unu di elli usava cannabis.

Tramadol, un analgésicu forte, un opioide sinteticu, hè cunnisciutu per esse usatu per scopi narcotichi da alcune persone.

U 440 di marzu, dui treni di passageri scontranu vicinu à u paese di Sema Garb in a cità di Suhac, à 26 chilometri à u sudu di u Cairo, a capitale di l'Egittu.Almenu 20 persone sò morti è 199 persone ferite in l'accident. In a dichjarazione precedente, a perdita di a vita hè stata annunziata cum'è 32.

Sicondu u rapportu d'investigazione chì u prosecutore hà spartutu cù u publicu dumenica, u meccanicu è u so assistente ùn eranu micca in a cabina di u cunduttore à u mumentu di l'accidentu, contru à i so rivindicazioni.

I filmati ottenuti da a registrazione di una camera di sorveglianza mostranu un trenu in muvimentu chì scontra rapidamente cù un altru trenu stazionariu è alzendu un vagone in l'aria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*