Motul è Honda In mira per u Top in WorldSBK

nutizie di ghjurnali mira à top worldsbkda
nutizie di ghjurnali mira à top worldsbkda

Honda hè unu di i partenarii OEM più longevi è più preziosi di Motul, è i dui marchi anu collaboratu in diversi campi per un bellu pezzu. Motul fornisce assistenza tecnica alla squadra di corse di fabbrica HRC di Honda in molte aree diverse del motorsport.

Sta cullaburazione piglia una nova dimensione cù u Team Honda HRC chì torna à u Motul FIM World Superbike Championship (WorldSBK) cum'è una lista completa à u principiu di u 2020. Per a stagione 2021, u Team HRC è i so dui piloti, Alvaro Bautista è Leon Haslam, sentiranu u sustegnu di Motul cum'è Partner Ufficiale di Lubricanti.

Attraversu a fiducia è a profonda relazione di cullaburazione sviluppata annantu à l'anni, Motul cuntribuisce à a prestazione, l'affidabilità è l'efficienza di i mudelli competitivi di HRC in tutte e cundizioni di corsa, cumprese piste, terreni è deserti. A forza di sta cullaburazione hà risultatu in numerose vittorie in parechji campiunati diffirenti, u più impurtante hè a prima vittoria di HRC in 1989 è i più recenti trè tituli di Rally Dakar in 2021. In più di i tituli 2019 è 2020 vinti da Tim Gajser, chì dominava i circuiti, u Team HRC hà ancu vintu parechji tituli in MXGP.

Forza da a cullaburazione tecnica

Travagliendu cù Motul, u Team HRC cuntinueghja u sviluppu di u CBR1000RR-RR FIREBLADE, cun feedback custanti à l'ingegneri in Giappone. U dipartimentu R&D internaziunale di Motul collabora cù l'ingegneri di HRC in una quantità di prughjetti diffirenti, cumpresu u sviluppu di olii sintetici di mutore è di alta tecnulugia. In u scopu di i prughjetti chì sò travagliendu, ci hè un Oliu di Kit Racing Motul 300V Factory Line 2376H 0W-30 appositamente cuncepitu per l'oliu di motore cumpletamente sinteticu per esse usatu cù a linea di fabbrica Motocool di Motul è a gamma di prudutti MC CARE. Oliu 0% sinteticu cù una classe di viscosità di 30W-100, riduce l'attrito fornendu un bassu coefficiente di trazione grazia à a tecnulugia EsterCore, chì furnisce cusì un guadagnu significativu in a putenza di u mutore.

Nicolas ZAUGG, Managing Director of Values ​​di Motul, hà dettu: "Semu felici di espansione a nostra eccellente relazione di travagliu cù Honda è HRC per include WorldSBK. Grazie à a visione è a cullaburazione tecnologica chì avemu sviluppatu inseme, i prudutti sperimentali di Motul sò testati in cundizioni di corsa prima di esse liberati à una basa di clienti più larga. Questu hè un affare cumpletu win-win per noi ".

Tetsuhiro Kuwata, Direttore HRC è Direttore Generale di a Divisione di Gestione di l'Operazioni di Racing, hà dettu: "Semu felici di annunzià chì Motul hè u Sponsor Ufficiale di a nostra squadra HRC in u Campionatu Mondiale FIM Motul Superbike 2021 altamente competitivu. Cusì, allargemu a relazione trà i nostri marchi è rinfurzà ancu u nostru prughjettu assai impurtante, u CBR1000RR-R FIREBLADE SP. Sia Honda è Motul sò dui marchi cù una storia longa è riescita in competizioni di motorsport high-end in u mondu. Hè una grande vittoria per sviluppà u nostru sapè fà è tecnulugia inseme, postu chì e duie marche perseguenu a vittoria constantemente. Purtemu gioia è eccitazione à i nostri fan in tuttu u mondu mentre furnisce i nostri clienti i migliori prudutti pussibuli. Passemu un tempu di grandi sfide, ma simu pronti à luttà per ghjunghje à i nostri scopi cumuni cun determinazione, pusittività è cunfidenza ".

Le corse Motul WSBK inizieranno con la corsa che si svolgerà sulla pista spagnola di Aragona tra il 21 e il 23 maggio.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*