N Kolay Istanbul Half Marathon stabilisce un novu record mundiale

A mezza maratona di Istanbul faciule hà stabilitu un novu record mundiale
A mezza maratona di Istanbul faciule hà stabilitu un novu record mundiale

U record mundiale hè statu battutu in N Kolay 16th Istanbul Half Marathon, urganizata da a filiale İBB SPOR ISTANBUL. L'atleta kenyana Ruth Chepngetich, chì hè ghjunta à Istanbul cù u titulu di campione mundiale, hà battu u record mundiale cù u so tempu di 1.04.02. In a categuria maschile, u Kenyan Kibiwott Kandie hà pigliatu u capu cù un tempu di 59 minuti è 35 seconde.

N Kolay Istanbul Half Marathon, urganizata da SPOR ISTANBUL, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hè stata tenuta in a Peninsula Storica. Quist'annu, 4 mila corridori anu participatu à a corsa, chì hè stata mostrata in a categuria Elite Label da World Athletics, per via di misure pandemiche. L'iniziu di a corsa, chì hè a sola mezza maratona d'Europa in a primavera, hè stata annunziata da u Sicritariu Generale İBB Can Akın Çağlar, Direttore Generale di SPOR İSTANBUL İ. Renay Onur hè statu presentatu da u presidente di a Federazione Turca di Atletica Fatih Çintımar, Direttore Generale di Aktif Bank Ayşegül Adaca, Manager di Ghjuventù è Sport İBB İlker Öztürk, Direzzione Provinciale di Ghjuventù è Sport di Istanbul, Vice Manager Göksun Öz.

DENTRO A STORIA

In u so discorsu à u puntu di partenza, u Sicritariu Generale di l'IBB Can Akın Çağlar hà desideratu successu à tutti l'atleti è hà dettu: "Oghje, simu in una di e 8 mezze maratone impurtanti di u mondu, in una corsa intrecciata cù a storia. Pensu chì stu locu hè sfarente di l'altri perchè hè una pista induve pudete gode di a Peninsula Storica. Vogliu ringrazià tutti i cuncurrenti per a so cuntribuzione à u valore di a marca di Istanbul ".

L'atleti chì anu cuminciatu a corsa da Yenikapı Event Area seguitanu a strada custiera finu à u Ponte di Galata, è dopu fece una volta in "U" à i luci à a fine di u ponte è andonu à Fatih. A pista, chì cuntinueghja in a direzzione opposta cù una virata in "U" prima di ghjunghje à u Ponte di u Cornu d'Oru, finisci à u puntu induve principia in Yenikapı.

RECORD MONDIALE BRUTTIU

U record mundiale di e donne hè statu battutu in a corsa, induve sò state pigliate tutte e precauzioni di l'avvenimentu in quantu à a pandemia. L'atleta kenyana Ruth Chepngetich, chì hà finitu a Mezza Maratona d'Istanbul in 64 minuti, chì l'ultimi metri eranu eccitanti, hà battu u record mundiale cù questa valutazione. L'Ethiopian Yalamzere Yehuhlaw hà seguitu à Chepngetich, chì avia vintu i campiunati in Istanbul prima, cù un tempu di 1.04.40. A Keniana Helen Obiri hè stata terza cù 1.04.51.

ATLETI DA KENYA IN I TRE TOP

L'atleta kenyan Kibiwott Kandie, u record mundiale per a meza maratona maschile, hà finitu a corsa in u primu postu. Kandie hà finitu a corsa cun un tempu di 59.35. Kamworor Geoffrey, chì hà finitu a corsa cun un tempu di 59.38, hè vinutu secondu daretu à u so compatriota. Un altru kenyanu, Ronger Kırkorir, hà finitu terzu cun un tempu di 59.45.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*