U Portu Ro-Ro OYAK Sarà U Novu Centru Di Logistica Automubile Globale

prima volta à oyakin portu ro ro orientatu à l'automobile
prima volta à oyakin portu ro ro orientatu à l'automobile

OYAK Maritime and Port Management INC. U primu viaghju di prova hè statu realizatu cù successu in l'operazione portu cumuna, chì hè stata stabilita da a Linea Japanese NYK (Nippon Yusen Kaisha) in partenariatu cù u distrittu di u Golfu di Kocaeli, per travaglià cù tutte e marche. U portu Ro-Ro orientatu à l'automobile, chì servirà à i standard internaziunali, si prepara à diventà u novu centru di logistica automobilistica globale.

Unu di i bisogni più impurtanti di Turchia, u "portu Ro-Ro orientatu à l'automobile", era u primu viaghju di prova internaziunale. I veiculi impurtati sò stati scaricati in u portu in a prima spidizioni partita da Constanta (Rumania) è hè stata cumpletata cù successu in a Regione di u Golfu. U portu Ro-Ro, chì hè in custruzzione da u 2019, diventerà a porta di l'esportazione è di l'impurtazione di e marche internaziunali di l'automobile dopu l'apertura ufficiale chì si terrà in i ghjorni à vene.

Fara un cuntribuitu significativu à l'ecunumia di u paese

U portu, chì hè statu implementatu in cuuperazione cù u giant giapponese NYK, risponde à i novi bisogni è e dumande create da u settore di l'automobile, a locomotiva di l'espurtazioni di Turchia, è ancu darà cuntributi significativi à l'economia di u paese. U portu, chì serve solu l'industria di l'automobile cù a so capacità annuale di 780 mila veiculi è un totale di 265 mila metri quadrati di parcheghju internu, hà dettu: "U portu Ro-Ro, chì hè statu stabilitu per a prima volta in Turchia cù un cumpagnu straneru è serve à l'industria di l'automobile, hà ancu a distinzione di esse u più grande portu in u so campu.

A strada di logistica automobilistica internaziunale cambia in April

Nutendu chì u successu successu di u primu viaghju di prova hè statu un mumentu storicu per l'industria automobilistica internaziunale, u direttore generale di OYAK Süleyman Savaş Erdem hà dettu: "Avemu lasciatu cù successu un passu assai impurtante in u viaghju chì avemu principiatu in 2018 cù NYK Line, unu. di e cumpagnie di navigazione più stabilite è più grande di u mondu. Eramu ancu fieri chì tutti i prucessi di a prima spidizioni sò stati realizati in cuuperazione cù e cumpagnie di u gruppu OYAK. Stu investimentu, chì serà una suluzione à un altru bisognu assai impurtante di Turchia, hè ancu un indicatore di a nostra fiducia in l'industria di l'automobile. Vogliu chì u nostru portu, chì cambierà a strada di a logistica automobilistica internaziunale è diventerà un centru in pocu tempu, serà benefica per u nostru paese ".

U prezzu bassu in u trasportu marittimu aumenta u putenziale di i porti Ro-Ro

U trasportu marittimu, chì hà una parte di u 90 per centu in u trasportu tutale, hè sempre più dumandatu in u mondu cum'è u metudu di trasportu cù u costu più bassu. In più di u vantaghju di u costu, si vede chì l'imprese preferiscenu più trasporti multimodali, cù i porti Ro-Ro, chì u potenziale hè aumentatu cum'è i paesi turnanu à u trasportu marittimu è ferroviariu in nome di a sustenibilità ambientale. In più di tutti questi, un cambiamentu di pulitica hè pianificatu per riduce u trasportu stradale è incuragisce è aumentà u trasportu marittimu in l'Unione Europea, u mercatu d'esportazione più impurtante di Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*