Öztek Automotive Espande u so Portafogliu Clienti cù Citroen è Subaru Investments

cekmekoye citroen è subaru investimentu da oztek automotive
cekmekoye citroen è subaru investimentu da oztek automotive

Cuntinuendu a vendita, u serviziu è l'attività di seconda mano di diverse marche di automobili cù successu, Öztek Automotive allarga a so cartera di clienti in u segmentu premium cù Citroen è Subaru. Da marzu, a cumpagnia hà cuminciatu à serve i so clienti in a so struttura multimarca in Çekmeköy cù u so squadra di esperti chì travaglia in vendita è dopu a vendita.

Öztek Automotive, una filiale di Özçete Group of Companies, chì hà investimenti in u settore di l'automobile cumpresi pezzi di ricambio, assicurazioni, vendite, serviziu, affittu di flotta è servizii di seconda mano, hà firmatu l'investimentu in e strutture Citroen è Subaru in Istanbul Çekmeköy.

Situatu in u stabilimentu 3S multimarca di Öztek Automotive, Subaru Authorized Dealer and Service furnisce u serviziu in una zona di 300 metri quadrati, di quale 950 metri quadrati hè un showroom è 1.250 metri quadrati hè una zona di serviziu.

I mudelli XV, Forester e-BOXER è BRZ di u fabricatore di l'automobile giapponese Subaru, chì hà iniziatu unu di i cambiamenti più impurtanti in a so storia cù a New Global Platform, cuminciaru à esse pruposti à i entusiasti di Öztek Automotive.

Inoltre, a cumpagnia, chì furnisce a vendita, u serviziu, i pezzi di ricambiu è i servizii di second hand di a marca Citroen in Çekmeköy Mines sottu u stessu tettu, offre un scontu di 2% nantu à u cambiamentu di l'oliu di u mutore durante u mese di apertura d'aprile per l'amatori di Citroen. .

U Chief Executive Officer di Öztek Automotive, Taşkın Özçete, hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à cresce in u settore di l'automobile è hà dettu: "Continueremu à travaglià cun determinazione cù a nostra squadra per cuntinuà u nostru postu in u settore, dendu u megliu serviziu à i nostri clienti. à standard elevati ".

Özçete Group of Companies, à quale Öztek Automotive hè affiliata, cummercia i prudutti aftermarket di i veiculi europei è di l'Estremo Oriente. Fundatu in u 1977, u gruppu serve i so clienti cù più di 200.000 XNUMX tippi di pezzi di ricambio.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*