Una vaccinazione arma in a lotta contru a pandemia

appiccà una sola arma in a lotta contru a pandemia
appiccà una sola arma in a lotta contru a pandemia

I sperti signalanu l'impurtanza di a vaccinazione, dicendu chì e persone chì ùn sò micca vaccinate facenu un grande sbagliu malgradu a linea di vaccinazione è l'appuntamentu.

Enfatizendu chì l'unica arma in a lotta contru a pandemia hè a vacuna, u Prof. Dr. Haydar Sur attira l'attenzione à a falsità di l'approcciu anti-vaccine.

Üsküdar University Faculty of Medicine Dean, Capu di u Dipartimentu di Salute Publica Prof. Dr. Haydar Sur hà fattu valutazioni annantu à l'aumentu di i casi di Covid-19 è e misure pigliate.

"I scientifichi suciali anu ancu esse cunsultati!"

Dichjarà chì l'opinioni micca solu di l'esperti in salute, ma ancu di i scientisti suciali devenu esse pigliati in e decisioni prese in a lotta contru a pandemia, u Prof. Dr. Haydar Sur hà dettu: "Hè un pocu ingiustu per noi di dumandà solu à i prufessiunali di a salute nantu à a decisione di chjude tutta a sucità. Ci sò situazioni impussibili in pratica. Semu esperti di salute. Ùn simu micca esperti di scientisti di gestione suciali. Anu ancu avè una parolla in queste decisioni. Pensu chì a psiculugia suciale ùn hè micca gestita. Pudemu dì chì ci hè un sintimu di noia in a sucetà ". disse.

Dichjarà chì una parte di a sucietà hà seguitu i cunsiglii di l'istituzioni autorizati è l'esperti, ma l'altra parte ùn hà micca seguitu e regule, u Prof. Dr. Haydar Sur hà dettu:

"Ci hè un gruppu di 30 per centu imprudenti chì ignora e regule ..."

"Mentre u 70 per centu di e persone in a nostra sucità aderiscenu strettamente à tutte e misure cunsigliate da u ministeru, altri esperti è noi, è sò dedicati à prutege bè; Ci hè un gruppu di 30 per centu insensibile. Ignuranu e regule. Qualchidunu di questi pò esse dovutu à impossibilità ecunomica o necessità. Sottu chì duvemu rispettà elli. Videmu a ghjente chì esce dicendu ch’elli s’annoianu, và à spassighjà. Vede u statu di Beyoğlu Istiklal Street in Istanbul. Micca tutti quelli chì ci sò andati quì per guadagnà a so vita. Sè vo lanciate una agulla, ùn cascà in terra. Quandu si dumanda ciò chì fate quì, dice: "Sò venutu à colazione cù l'amichi". In u periodu quandu ci sò 50 mila casi à ghjornu, se ci hè una massa chì vene à colazione cù l'amichi induve l'agulla ùn cascà micca in terra, significa chì ci hè un prublema assai grande quì è i prufessiunali di a salute ùn ponu micca risolve. Producemu solu messagi adattati per i tecnichi è i metudi di salute, ma ùn hè micca a nostra attività di trasmette questi messagi à l'audienza chì deve riceve. Quì, i nostri specialisti di mass media anu bisognu di intervene. A lingua chì parlemu ùn hè micca a lingua chì aduttenu.

"Ci era un sensu di noia in a sucetà!"

Dichjarà chì ci era un sintimu di noia in a sucetà in questu prucessu, u Prof. Dr. Haydar Sur hà dettu: "Andemu quì avà, è dicu questu cun paura: Quelli chì sò stati fideli finu à oghje dicenu: "Dopu questu, ùn aghju micca cumpiendu ancu. Ciò chì hè digià accadutu, è ciò chì succede, si mette in psicosi, pudemu riduce a massa cumpatibile di 70 per centu. Semu scientisti di salute. Pruducemu u nostru missaghju finu à un puntu. Dopu quì, duvemu avè più prufessiunali, esperti in u sughjettu chì anu da mette in pratica ". disse.

Dichjarà chì u Ministeru di a Salute ùn hè micca u solu rispunsevuli di sta lotta, Prof. Dr. Haydar Sur hà dettu chì u Ministeru di l'Affari Interni, u Ministeru di l'Educazione Naziunale, u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali è e municipalità deve esse più attivamente implicati cù u Ministeru di a Salute.

"A vera ricumpensa serà micca di riunite in Ramadan quist'annu"

Dichjarà chì u mese di Ramadan in cui simu hè un mese benedettu è chì ci sò tradizioni assai preziose cum'è tavule iftar affollate, Prof. Dr. Haydar Sur hà dettu: "Tavule Iftar, tavule sahur chì riuniscenu a famiglia, preghiere passate trà questi tempi, sohbetQuessi sò i belli costumi chì facenu speciale Ramadan. Hanu ancu ricumpensa, ma quelli chì li facenu questu annu cummettu peccati. A vera ricumpensa vene da ùn avè micca riunitu quist'annu. Ciò chì hè bonu per l'umanità hè chjamatu thawab. Se sacrificemu i nostri propri piacè per ùn fà micca chì l'altri persone si ammalate, questu hè a ricumpensa in Ramadan. Quist'annu, a ricumpensa principale serà di fà a preghiera tarawih in casa da noi stessu, micca cù a congregazione ". disse.

"Ùn avemu micca altra scelta ma di vaccinà!"

Attenzione à e persone chì ùn sò micca vaccinati malgradu l'ordine di vaccinazione è l'appuntamentu, u Prof. Dr. Haydar Sur hà dettu: "Queste persone anu da vene à i so sensi u più prestu pussibule è vaccinate. Ci hè statu assai discussione inutile nantu à a vacuna. Questi, sfurtunatamenti, anu trovu più posti ch'elli duveranu avè. Questa hè una conversazione assai senza valore. In tutta a storia, ci sò sempre stati quelli chì s'opponenu à a vacuna. I vaccini anu salvatu è continuanu à salvà a vita di decine di milioni di persone ogni annu. In a pandemia di coronavirus, ùn avemu micca altra scelta ma di vaccinà avà ". disse.

"Anti-vaccinazione deve esse abbandunata"

Nutendu chì aspettanu chì i vaccini turchi sò attivati ​​u più prestu pussibule, u Prof. Dr. Haydar Sur hà dettu: "Almenu 80 milioni di 50 milioni anu da esse vaccinati per pudè superà sta situazione. Ùn ci hè micca un altru modu à l'orizzonte. E persone chì anu a paura di vaccinate è pruvate à mette un manicu nantu à a vacuna duveranu sapè chì ùn avemu micca altru arma ch'è a vacuna. Ti pigliate questu luntanu da l'umanità. Avete pensatu à quantu di prublema hè questu? Ùn ci hè un cumpurtamentu peghju in a vita chì denigrate qualcosa senza pruduce una scelta megliu. A parte di u prublema hè a ghjente chì ùn pò micca pone u prublema è pruduce una suluzione. À questu puntu, spergu chì l'uppusizione à a vaccinazione serà abbandunata u più prestu pussibule. Pensu chì serà assai benefica per a salute di tutta a nostra sucità ". disse.

"Lascia chì manghja u so pane s'ellu u face per e regule, ùn simu nemichi per elli..."

Dichjarà chì alcune persone in a sucietà percepiscenu a pandemia più disprezzu ch'ella hè, ancu s'ellu sò in minurità, u Prof. Dr. Haydar Sur hà dettu: "Queste persone anu pussutu soffià u ventu di esse insensibile à sta malatia. Comu tali, u mercatu hè un locu induve parechje persone guadagnanu a so vita. Ma s'è vo pigliate a maschera da a bocca è gridate "veni citadinu, venite", risicate di sparghje u virus à parechje persone. Ùn duvete micca fà questu. U risicu di u mercatu pò ancu esse evitata se a compra hè fatta da una distanza di dui metri. Ùn simu ostili à quelli chì manghjanu quì. Ùn avemu micca pruvatu à pruduce un missaghju, ma s'ellu face cù a regula, manghjarà u so pane è gestionemu l'epidemie. Sì unu di i nostri parenti ùn pò micca truvà un lettu in a unità di terapia intensiva è mori in u mità di a strada, cum'è in Italia, allora chì hà da piglià a rispunsabilità, u peccatu è a rispunsabilità di questu, Diu ùn ci vole ? Dicemu ciò chì ci hè nantu à noi. Per megliu o peghju, a gestione di u risicu hè a più grande rispunsabilità di un musulmanu, una persona intelligente di u XXI seculu. Avemu da rializà questu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*