460 Obiettivi Terruristi Hit in Operazioni Claw-Lightning è Claw-Lightning

L'obiettivu di u terrorista hè colpitu in Pence Lightning è Pence Lightning Operations
L'obiettivu di u terrorista hè colpitu in Pence Lightning è Pence Lightning Operations

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà scontru cù i cumandanti di l'unità chì participanu à l'operazioni Pençe-Şimşek è Pençe-Lightning da u Centru di Operazioni di Comandamentu di e Forze Terrestri via videoconferenza è hà datu e so struzzioni riguardanti l'operazioni.

U Ministru Akar hà dichjaratu chì e Forze Armate Turche cuntinueghjanu à luttà cun determinazione è determinazione contr'à ogni tipu di minacce è periculi, in particulare l'urganisazioni terroriste cum'è FETO, PKK / KCK è DAESH, per a sicurità di 84 milioni di citadini.

In questu cuntestu, u Ministru Akar hà dichjaratu chì l'operazioni contr'à PKK/KCK in u nordu di l'Iraq cuntinueghjanu senza interruzzione cù una intensità è un ritmu crescente, è chì queste urganisazioni terroriste sò state inflitte perdite pesanti per via di l'operazioni riesciute purtate finu à avà da u guvernu. Forze Armate Turche.

U Ministru Akar hà dichjaratu chì l'urganizazione terrorista PKK / KCK cuntinueghja à mantene a so prisenza in alcune regioni in u nordu di l'Iraq, per stabilisce novi rifugi è pusizioni, è chì hè statu determinatu chì prepara un attaccu contr'à elementi di e Forze Armate Turche. .

"Per neutralizà PKK / KCK è altri elementi terroristi, eliminà attacchi terroristi contr'à u nostru populu è e zone di basa da u nordu di l'Iraq, è assicurà a nostra sicurezza di cunfini, una operazione hè stata lanciata contr'à i terroristi in a regione, in cunfurmità cù a nostra auto- diritti di difesa derivanti da u dirittu internaziunale, u venneri 23 d'aprile, à 17.40. L'operazioni cuntinueghjanu.

Quasi 400 obiettivi, cumprese refugghi terroristi, rifugi è grotte, sò stati affettati da i mezi di supportu di u focu di terra, è più di 60 miri sò stati affettati da i nostri elementi di a Forza Aerea. Hè evaluatu chì parechji terroristi sò stati neutralizzati grazia à sta operazione. In seguitu, i nostri cumandamenti, sustinuti da elementi di l'Air Force, veiculi di supportu di u focu di terra, elicotteri ATAK, UAV è UCAV, anu realizatu operazioni di attaccu aereu è operazioni di infiltrazione di terra in a regione. "A munizione massima domestica è naziunale hè aduprata in operazioni".

U NOSTRE TARGET SON ORGANIZZAZIONI TERRORISTI CHE PUNTU DI DRAG A REGIONE IN INSTABILITÀ È CHAOS.

U Ministru Akar hà sottolineatu chì ogni sensibilità hè stata dimustrata per prutege e persone innocenti, l'elementi amichevuli, i beni storichi è culturali è l'ambiente in a pianificazione è l'esekzione di queste operazioni, chì sò state realizate in coordinazione cù amichi è alleati, è hà dettu: "U nostru scopu hè solu per creà una guerra chì ùn hè micca sfarente l'una di l'altru, ancu s'è u so nome hà cambiatu, è chì pruvucarà inestabilità in a regione." "Ci sò urganisazioni terroristi cum'è PKK / KCK è DAESH chì anu u scopu di guidà à u caosu". disse.

Dichjarà chì e Forze Armate Turche cuntinueghjanu a lotta contru u terrurismu cun determinazione è determinazione finu à chì l'ultimu terrorista hè neutralizatu, u Ministru Akar hà fattu a valutazione seguente:

"Ùn ci hè più un locu sicuru per i terroristi per sentenu còmode. Ùn importa micca in quale tana entranu, ùn importa ciò chì petra si ammuccianu sottu, i nostri cumandamenti, voi, truverete i terroristi è li neutralizà. L'eroicu Mehmetçik compie queste operazioni cù culori volanti è successu, cù l'ispirazione chì riceve da l'amore, a fiducia è a preghiera di a nostra nobile nazione. Avemu piena fede è cunfidenza in questu ".

Dichjarà chì nimu ùn deve dubbità chì e Forze Armate Turche sò à u serviziu di a so nazione è in u duvere cù i so valori naziunali, murali è prufessiunali filtrati à traversu millaie d'anni di gloriosa storia, u Ministru Akar hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"In questa occasione, cummemurà cun rispettu è gratitùdine tutti i nostri stati è cumandanti, da Sultan Alparslan à Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì ci hà aiutatu à ghjunghje in questi ghjorni è questi livelli in queste terre chì sò state a nostra patria per mille anni. Una volta di più, commemorate i nostri amati martiri è veterani eroici chì sò morti cun misericordia è gratitùdine, è esprimi u mo rispettu è gratitudine à i nostri veterani eroici sopravviventi è e preziose famiglie di i nostri martiri è veterani.

"Emu basgià a fronte di i mo camaradi eroici chì anu participatu à l'operazione, è ancu tutti i mo camaradi d'arme è i culleghi chì servenu oghje cù eroisimu è sacrificiu in terra, in mare è in l'aria, in condizioni climatiche è terrenu difficili, è vi vogliu missioni sicure, senza prublemi, auspicious è riesciute ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*