Sistema di l'Aviò Target Lightning Cunvertitu à 200 Km Range Kamikaze Aircraft

sistema di aerei di mira di fulmini cunvertiti in aerei kamikaze di distanza km
sistema di aerei di mira di fulmini cunvertiti in aerei kamikaze di distanza km

Turchia, chì hà implementatu prughjetti UAV / SİHA assai riesciuti, trasforma i sistemi di aerei di destinazione d'alta velocità in sistemi estremamente critichi.

Turchia, chì usa assai UAV è SİHA in a listessa regione, courdinendu in Siria è sfondendu novi terreni in u mondu cù stu metudu, hè ancu pigliatu passi chì ùn sò micca stati fatti prima in i prughjetti di sottosistema. In questu cuntestu, u sistema di l'aviò di destinazione chjamatu Şimşek hè stata lanciata da un UAV di classe MALE, chì hè attivamente utilizatu per a ricunniscenza, l'intelligenza è l'osservazione per a prima volta in u mondu.

TUSAŞ Direttore Generale Prof. circa l'attività di l'Industria Aerospaziale Turca in CNN Türk. Dr. Temel Kotil hà fattu dichjarazioni. Şimşek hà annunziatu chì u sistema di l'aeronautica di destinazione hè stata cunvertita in un aereo kamikaze cù una gamma di 200 km. In u so discorsu, Kotil hà dichjaratu chì l'aviò Simşek kamikaze porta 5 kg di materiale splusivu è pò esse usatu integrendu in i sistemi S / UAV. U sistema di l'aeronautica Şimşek kamikaze, chì hè stata liberata da u sistema ANKA S / UAV in u passatu, pò ancu esse usatu da u sistema AKSUNGUR S / UAV.

Sicondu e fonti di l'industria di difesa azerbaigiana, u Sistemu d'Aerei di Target d'Alta Velocità Şimşek, chì hè statu purtatu in Azerbaijan à a fine di u 2019 dopu à e negoziazioni trà TAI è l'Air Force Azerbaigian, hà realizatu sei voli in 3 ghjorni, 3 di i quali eranu in l'Azerbaijan. situ di prova vicinu à a capitale di l'Azerbaijan, Baku.

AKSUNGUR SİHA hà colpitu u mira à una distanza di 82 km cù KGK-SİHA-30

In April 2021, hà riesciutu u mira à una distanza di 340 km cù u 82 kg KGK-SİHA-30, chì hè stata lanciata per a prima volta da AKSUNGUR SİHA. In quantu à SSB İsmail Demir, "Continuemu a nostra strada cun determinazione. I nostri SİHA sò diventati più forti cù novi colpi di prova di munizioni. Per a prima volta, AKSUNGUR SİHA hà successu u mira à una distanza di 340 km cù u 82 kg KGK-SİHA-30. hà fattu e so dichjarazioni.

Aghjunghjendu un focu successu cù una gamma di 30 km, AKSUNGUR hà u scopu di ottene un altru successu aumentendu a gamma à 82 km cù u KGK-SİHA-45 in un futuru vicinu.

In u Novembre 2020, SSB İsmail Demir hà annunziatu chì u tiru hè statu fattu da AKSUNGUR SİHA cù munizioni TEBER Laser Guidance Kit. Demir hà fattu una dichjarazione nant'à u so contu di rete suciale Twitter, "A munizione guidata TEBER hè stata sparata da un UAV per a prima volta. TEBER, pruduciutu da ROKETSAN, hè statu sparatu cù successu da Aksungur ". hà fattu e so dichjarazioni.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*