U vaccinu Sinovac prutege contr'à i virus mutanti?

A vaccina sinovac furnisce ancu a prutezzione contra i virus mutanti
A vaccina sinovac furnisce ancu a prutezzione contra i virus mutanti

L'Istitutu Butantan di u Statu brasilianu di Sao Paulo hà annunziatu ieri i risultati finali di i prucessi clinichi di a fase 3 in Brasile di a vacuna CoronaVac sviluppata da Sinovac Biotech.

L'effettu protettivu di a vacuna contr'à tutti i casi di COVID-19, cumpresi i casi lievi chì ùn necessitanu micca assistenza medica, hè statu aumentatu à 50,38 per centu da u 50,7 per centu annunziatu in ghjennaghju, mentre chì l'effettu protettivu di a vacuna contru i casi cù sintomi evidenti è L'assistenza medica hè ancu aumentata da u 78 per centu annunziatu in ghjennaghju à u 83,7 per centu.

A ricerca hà dimustratu chì, se l'intervallu trà duie dosi di vaccina era relativamente longu, l'effettu protettivu di CoronaVac contr'à tutti i casi, cumpresi i casi lievi chì ùn anu micca bisognu di trattamentu medico, puderia aumentà à 62,3 per centu. In u risultatu di a ricerca, hè statu determinatu chì l'intervallu ottimali trà duie dosi di vaccina era 28 ghjorni.

A ricerca mostra ancu chì CoronaVac hè efficace contru à i virus mutanti P.1 è P.2 vistu in Brasile. I risultati di a ricerca iniziata da l'Istitutu Butantan sò stati presentati à a rivista medica The Lancet. I prucessi clinichi di Fase 3 di u vaccinu CoronaVac sviluppatu da a cumpagnia Beijing Sinovac Biotech sò stati realizati in Brasile trà u 21 di lugliu è u 16 di dicembre di u 2020.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*