Naufragiu di u Trenu di Taiwan: Almenu 48 morti

L'accidentu di trenu di Taiwan hè u minimu feritu
L'accidentu di trenu di Taiwan hè u minimu feritu

Un trenu di passageri di 350 vitture chì trasportava circa 8 persone hà deragliatu in a pruvincia taiwanese orientale di Hualien. Sicondu l'ultime informazioni, 48 persone anu persu a vita è 118 sò stati feriti in l'accidentu. Annunziate chì 118 persone ferite in l'accidentu sò state trattate in l'uspidale, i pompieri anu nutatu chì i so sforzi per salvà i passageri intrappulati in i vagoni sò stati compiuti.

Sicondu a nutizia di l'Agenzia Centrale di News di Taiwan (CNA), basatu annantu à u Dipartimentu di u focu di Taiwan, u trenu di passageri di 350 vitture chì portava circa 8 passageri hà deragliatu quandu era per entre in u Tunnel Chinshui in a regione di Hualien, quandu hà sbattutu una gru. parcheggiatu nantu à una collina vicinu à i binari di u trenu è sciddicatu nantu à i rails per una ragione indeterminata. U trenu, chì i primi 5 vagoni sò andati fora di cuntrollu per via di l'impattu, s'hè lampatu in i mura di u tunelu di a ferrovia à una sola corsia è si firmò. Cunfirmendu sta infurmazione, i funziunarii di l'ordine anu annunziatu chì era suspettatu chì u cunduttore di a grua ùn hà micca appiicatu u frenu di parcheghju.

Mentre chì i vagoni 8 è 4 di u trenu di passageri di 5 vitture in a direzzione di Taitung sò stati assai danucati, i pompieri è e squadre di ricerca è salvata sò stati mandati in scena.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*