Halil Dalmış hè statu numinatu vicepresidentu provinciale di TISIAD Ankara

Halil Dalmis hà numinatu cum'è vicepresidentu provinciale di Tisiad Ankara
Halil Dalmis hà numinatu cum'è vicepresidentu provinciale di Tisiad Ankara

Halil Dalmış hè statu numinatu cum'è Vicepresidente di Ankara di l'Associazione Industriali è Imprenditori Irakani di Turchia (TISIAD). U presidente di TISIAD, Nevaf Kılıç, hà desideratu successu à Dalmış.

TISIAD, chì urganizeghja prughjetti è studii per u sviluppu di e relazioni economiche trà Turchia è Iraq, hà numinatu un novu nome à l'amministrazione di Ankara. U membru di u Cunsigliu di Selpet Logistics Halil Dalmış hè statu numinatu vicepresidentu di TISIAD Ankara. U presidente di TISIAD Nevaf Kılıç, chì hà spartutu annantu à l'appuntamentu:

"Cumu TISIAD, cuntinuemu à realizà diversi studii per u sviluppu di e relazioni di Turchia cù l'Iraq è u sviluppu di e so relazioni cù l'Iraq in u Mediu Oriente. Semu onorati di avè persone d'affari cun noi chì sparteranu a so cunniscenza è a so sperienza cun noi è avè sperienza in i so campi. In questu cuntestu, u Selpet Logistics Board Member Mr. Halil Dalmış hè statu numinatu Vice President di TISIAD Ankara. Li auguru successu in a so nova pusizione è li auguru bona furtuna per a nostra Turchia è l'Iraq ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*