Esposizione di cartoni animati per l'uguaglianza di genere in Ankara

mostra di cartoni animati di uguaglianza di genere in Ankara
mostra di cartoni animati di uguaglianza di genere in Ankara

Cartoni animati chì vincenu premii è sò stati ritenuti degni di mostra in u Cuncorsu Internaziunale di Caricatura di Ugualità di Genere urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir hà cuminciatu à esse presentati in u Centru d'Arte Ahmed Adnan Saygun è dopu à a Sede di u Partitu Populare Republicanu.

62 opere chì sò state premiate è ritenute degne d'esibizione in a Competizione di Cartoon Uguaglianza di Genere urganizata in u mondu internaziunale da a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà u titulu di "città amichevule per e donne", scontra l'amatori d'arte in diverse cità di u paese per sensibilizà suciali. . A mostra, chì si trasferì in Ankara dopu à Ahmed Adnan Saygun Art Center, hè stata ospitata da a sede di u Partitu Populare Republicanu. Hè statu infurmatu chì i cartoni, chì anu attiratu un grande interessu, seranu più tardi esposti publicamente in e municipalità di Ankara Metropolitan, Çankaya è Yenimahalle.

Un album hè statu datu in rigalu à Kılıçdaroğlu

U presidente di a Cummissione per l'Uguaglianza di Genere di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Nilay Kökkılınç, è i membri di a cumissioni anu assistitu à l'inaugurazione di a mostra è anu visitatu u presidente di u Partitu Populare Republicanu Kemal Kılıçdaroğlu. I membri anu prisentatu à Kılıçdaroğlu l'album chì cuntene l'opere ritenute degne di esse esposte in u cuncorsu è spiegà u so travagliu nantu à l'uguaglianza di genere in Izmir.

A mostra serà ancu trasladata à l'esteru

Presidente di a Cummissione di Uguaglianza di Genere di a Municipalità Metropolitana di Izmir Atty. Nilay Kökkılınç hà dichjaratu chì Izmir hè stata a prima cità dopu à e Nazioni Unite à urganizà un cuncorsu di cartone tematicu "Uguaglianza di genere" è hà dettu chì vulianu aumentà a cuscenza suciale purtendu a mostra in tutti i distretti di Izmir, in tuttu u paese è à l'esteru. Kökkılınç hà dettu: "U nostru sindaco Tunç SoyerCù a forza chì ricevemu da , travagliamu cun sensu cumunu sottu a guida di l'urganisazioni non governamentali è e camere prufessiunali. L'album è l'esibizioni chì recullanu l'opere vincite da u Cuncorsu Internaziunale di Cartoon Uguaglianza di Gender attiranu una grande attenzione. Semu assai felici di questu. "U prugressu di a sucietà ùn hè micca rializatu da un sessu chì dumine l'altru, ma da tutti dui standu fiancu à fiancu cù a testa alta", disse.

Cartoni animati nantu à l'autobus ESHOT

62 caricaturisti di 549 paesi anu participatu à a Cumpetizione Internaziunale di Caricatura di Uguaglianza di Genere cù un totale di 672 opere. In u cuncorsu, u primu premiu hè statu vintu da Seyran Caferli da Azerbaijan; U sicondu premiu hè andatu à Ernst Mattiello da Svizzera, è u terzu premiu hè andatu à Halit Kurtulmuş Aytoslu da Turchia. Luc Vernimmen da u Belgio, Abdul Arif da l'Indonésia è Galym Boranbayev da u Kazakistan sò stati ritenuti degni di una menzione d'onore.
In u quadru di u prugramma cumuni di e Nazioni Unite per a prutezzione è a prumuzione di i diritti umani di e donne è di e ragazze, a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà u titulu di "Città amichevule per e donne", hà decisu di esibisce questi cartoni in diversi media. L'opere chì anu fattu u top 100 in a cumpetizione sò stati installati in autobus ESHOT in cunseguenza. Era destinatu à sensibilizà nantu à l'uguaglianza di genere attraversu autobus chì serve nantu à e linee assai usate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*