Tutti l'impiegati di u Turismu seranu vaccinati à a fine di maghju

Tuttu u persunale di u turismu serà vaccinatu à a fine di maghju.
Tuttu u persunale di u turismu serà vaccinatu à a fine di maghju.

In quantu à u novu tipu di misure di coronavirus, u Ministru Ersoy hà dettu: "In cunfrontu cù l'annu passatu, e duie misure sò state aumentate di più è tuttu u persunale di u turismu servirà cù vaccinazione. Comparatu à l'annu passatu, i servizii turistici di Turchia seranu offerti in modu assai più còmode è sanu ". disse.

U Ministru di a Cultura è di u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, è u Ministru di a Cultura ucraina è di a Politica di l'Informazione, Oleksandr Tkachenko, anu tenutu a "Reunione di u Gruppu di Travagliu di u Gruppu di Sicurezza Turistica di l'Ucraina" in un hotel in u Centru Turisticu di Belek.

Ricordendu chì a chjusura allargata serà implementata da ghjovi sera, u Ministru Ersoy hà dettu: "E restrizioni ùn copre mai i turisti chì visitanu Turchia. Puderanu marchjà per e strade cù i so passaporti è lascià i so hotel cum'è volenu. I nostri musei più impurtanti è i siti storichi chì ricevenu u più visitori sò aperti, sò tramindui aperti è assai più còmode. Inoltre, in un certu modu, esse un turista hè vantaghju in Turchia ". disse.

Spieghendu chì i criterii di u Prugramma di Certificatu di Turismu Sicuru sò ancu applicati in l'alberghi, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu principiatu u prugramma cù 136 criteri l'annu passatu, è questu annu anu aumentatu a so impurtanza à 152 criteri.

Mencionendu chì un prugramma di certificazione assai bonu hè statu implementatu, u Ministru Ersoy hà dettu chì u prugramma hè datu da cumpagnie accreditate in almenu 5 o più paesi in l'arena internaziunale.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì l'alberghi chì anu ricivutu u certificatu sò inspeccionati 3 volte à u mese, 4 d'elli senza annunziu è unu di elli annunziatu.

"Tuttu u persunale turisticu serà vaccinatu à a fine di maghju"

Mencionendu i studii di vaccinazione in u so discorsu, u Ministru Ersoy hà dettu: "Vaccinemu tutti l'impiegati di u turismu in tutta a Turchia, chì renderà u Certificatu di Turismu Sicuru più sicuru. Ch'ella sia aviazione, aeroporti, agenzie di viaghju, trasportu turisticu, alloghji in hotel o ristoranti certificati da u Ministeru di u Turismu, a vaccinazione hè iniziata, cù a priorità di quelli chì sò aperti da u mese passatu, è tuttu u persunale serà vaccinatu da u Ministeru di u Turismu. fini di maghju. Comparatu à l'annu passatu, e duie precauzioni sò state aumentate di più è tuttu u persunale di u turismu servirà cum'è vaccinatu. Comparatu à l'annu passatu, i servizii turistici di Turchia seranu offerti in modu assai più còmode è sanu ".

U Ministru Ersoy hà enfatizatu chì l'incidenza di Kovid-19 in i turisti chì sò tornati da Turchia l'annu passatu era ancu abbastanza bassa.

Rimarchendu chì e misure pigliate da Turchia eranu estremamente efficaci, u Ministru Ersoy hà dettu: "U ritmu di prisenza di Kovid-19 trà i turisti chì sò ghjunti in vacanze in Turchia è vultati in u so paese era assai, assai bassu, micca in centinaie, ma in unu. in decimila ". disse.

Più di 10 mila imprese implicate in u prugramma di certificazione

Dumandatu quante imprese turistiche in Turchia anu ricevutu certificati, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì u prugramma di certificatu copre micca solu l'alberghi, ma ancu u trasportu turisticu, l'aeroporti è e compagnie aeree.

U Ministru Ersoy hà dettu chì anu aghjustatu novi misure in u prugramma di certificazione questu annu, è chì "Attualmente, più di 10 mila imprese sò incluse in u prugramma di certificazione".

Avemu stabilitu un sistema chì mantene i nostri invitati luntanu da i risichi.

Dichjarà chì anu stabilitu un sistema chì accoglierà l'ospiti in u modu più sicuru pussibule cù u Prugramma di Certificazione Turistica Sicura, u Ministru Ersoy hà dettu: "Ospiteremu i nostri amichi ucraini quì in un ambiente sicuru, grazia à l'esperienze chì avemu acquistatu da 2020. è a campagna di vaccinazione di massa chì avemu sviluppatu ". disse.

Enfatizendu ch'elli attachenu impurtanza à e relazioni bilaterali, u Ministru Ersoy enfatizatu chì l'amicizia cù l'Ucraina, chì dura dapoi parechji anni, hè diventata più forte in l'ultimi anni.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu ch'elli anu spartutu idee è piani d'azzione determinati in parechji campi da u cummerciu à l'energia, da l'agricultura à i costumi, da a cultura à u turismu, è hà nutatu chì anu tenutu a riunione d'oghje à u puntu di u turismu.

Dichjarà chì l'Ucraina hè un cumpagnu strategicu in u turismu cum'è in ogni campu, u Ministru Ersoy hà dettu:

"Per i Ucraini è i Turchi, l'Ucraina hè una destinazione populari è preferita. In u scopu di l'accordu di esenzione di visa, a pussibilità di viaghjà liberu trà i dui paesi senza passaportu è cù novi carte d'identità hà rinfurzatu ancu u ligame trà i nostri paesi. Vi ringraziemu assai per u sustegnu chì avete datu à u turisimu di u nostru paese, soprattuttu durante l'epidemie. Cù u Prugramma di Certificazione Turistica Sicura, avemu stabilitu un sistema chì accoglierà i nostri invitati in u modu più senza risicu. Ospitemu i nostri amichi ucraini quì in un ambiente sicuru, grazia à l'esperienza chì avemu guadagnatu da u 2020 è a campagna di vaccinazione di massa chì avemu sviluppatu ".

Dichjarà chì a lingua ucraina hè stata aghjunta à l'opzioni di lingua in i lochi storichi, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì parechji siti storichi cum'è a Torre di Galata è u Palazzu Dolma Bahçe ponu esse visitati direttamente cù u sistema di guida ucraina.

U Ministru Ersoy hà enfatizatu chì u turisimu hè unu di l'arnesi indispensabile per u sviluppu di a cunniscenza mutuale è di l'empatia, è ancu per i populi per capiscenu.

Dichjarà chì anu accunsentutu à sparte rapidamente a prumuzione turistica di Turchia è l'esperienza di marketing cù l'Ucraina durante a riunione bilaterale, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì l'agenzii di sviluppu turisticu mutualmente travaglianu assai più strettamente da avà.

"Hè utile avè guide ucraine in i siti"

Oleksandr Tkachenko, Ministru di a Cultura è a Pulitica di l'Informazione di l'Ucraina, hà dettu chì u prucessu epidemicu deve esse evaluatu micca solu cum'è una lotta, ma ancu cum'è una opportunità.

Esprimendu chì anu avutu l'uppurtunità di esaminà e misure turistiche in Turchia in situ, Tkachenko hà dettu: "Aghju vistu l'alberghi chì anu ricevutu u Prugramma di Certificatu Turisticu Sicuru, eru assai piacè. Ci sò parechji artefatti storichi in Turchia è soprattuttu in Antalya chì ponu impressiunà i nostri turisti. Hè assai utile per avè guide ucraine intornu. I voli trà l'Ucraina è a Turchia seranu ancu aumentati, è sò cuntentu di questu ". disse.

Oleksandr Tkachenko, Ministru di a Cultura è a Politica di l'Informazione di l'Ucraina, hà dichjaratu chì l'Ucraina hè unu di i paesi chì mandanu u più altu numaru di turisti in Turchia, aghjustendu chì hè piacevule chì u Programma di Certificatu Turisticu Safe è u settore sò stati instillati.

Tkachenko hà dettu: "In Ucraina, ancu l'alberghi in a zona rossa sò aperti, chì vale a pena cunsiderà. Ci era 60 turisti cun mè in aviò. Sfurtunatamente, ùn possu micca dì quanti turisti pensanu à vene. Tuttavia, l'Ucraina hè unu di i paesi chì mandanu più turisti in Turchia ".

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy è u Ministru di a Cultura è a Politica di l'Informazione di l'Ucraina Oleksandr Tkachenko anu firmatu una dichjarazione cumuna d'intenzione nantu à a cooperazione trà i dui paesi nantu à i diritti turistici è a sicurità turistica. Dopu à a riunione, i ministri anu una riunione bilaterale.

U Ministru Ersoy hà scontru cù i citadini di l'Ucraina

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà ancu scontru cù i citadini ucraini chì vivenu in Antalya. Ascoltendu e dumande di l'Ucraini, u Ministru Ersoy hà datu infurmazioni nantu à i servizii turistici in Turchia.

L'atleti chì facenu campi sportivi in ​​diversi rami anu dichjaratu chì Turchia hè adattatu in quantu à u clima.

Oleksandr Tkachenko, Ministru di a Cultura è a Politica di l'Informazione di l'Ucraina, hà participatu ancu à a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*